Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundebok!

lille_christine

Recommended Posts

Ja har sett på de, men synes den lydighetsboka var litt dyr :)

Er den verdt den dyre prisen?

Hvis du har lyst til å klikkertrene er den helt klart verdt prisen. Jeg hadde heller invistert i den, enn i klikkertreningsboka. Denne er skikkelig utfyllende....

Ellers så er det jo Klick & trick o.l bøker, som går mer på aktivisering. Også en grei bok, når man trenger litt inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lyst til å klikkertrene er den helt klart verdt prisen. Jeg hadde heller invistert i den, enn i klikkertreningsboka. Denne er skikkelig utfyllende....

Ellers så er det jo Klick & trick o.l bøker, som går mer på aktivisering. Også en grei bok, når man trenger litt inspirasjon.

Hvor får man tak i disse bøkene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man tak i disse bøkene?

Canis.no. Eventuelt kan du kontakte nærmeste bokhandler, de kan bestille den inn for deg om de ikke har den.

Om du vil klikkertrene og trene lydighet aktivt er "Lydighetstrening i teori og praksis" helt klart vært pengene. Selv om du ikke kommer til å trene lydighet særlig aktivt er det flott å ha lest gjennom det som står om læringspsykologi og klikkertrening der (og det er en del!). Vil absolutt anbefale boka, og jeg trener ikke lydighet særlig målbevisst, kun for moro skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...