Gå til innhold
Hundesonen.no

Bare for å oppsummere :)

Guest Vicky

Hvilken metode bruker du?  

28 stemmer

1. 1.

• Nordenstam
      5
    • Klikker
      7
    • Annet
      16

Recommended Posts

Guest Vicky

Noen som har bilder fra treningen? Hadde vært morsomt å se hvordan holdningen til eierene og hundene er.... hadde også vært morsomt å se om man ser forskjell på Nordenstam hunder, og klikker hunder :lol:

Her er vi da:

x1pbhy6ku2zwe5gcm7xzhbouf5r3lo.jpg

Vicky vet hvem som er sjefen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er sant... du kan jo legge ut bilde med deg og henne sammen da ;) moro å se hund og eier sammen :D

Ligger vel noen bilder av oss sammen på bildesiden tror jeg. Men kan jo prøve å få noen til å ta noen litt bedre da.

IW: HOHO :lol:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_7817.jpg

Har jo dette da! Her ser det kanskje ut som jeg står og vifter med en godbit, og at hun ser på den, men sånn er det altså ikke. :lol: Det er tegnet jeg har lært henne for kommandoen stå. Så det så :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flotte bilder!!! Cita sitter klistret, og jeg ser Lili har kontakt med eieren sin ;) Flott at hun har lært stå! :D Flinke dere er :P

Utstillingshund vettu Astrid :P hehe.. Hun er faktisk ganske god på det, men stå bli er ikke helt inne ennå.. Blir vel etter hvert ;) Sitt har jeg ikke lært henne da, men det er fordi jeg vil ha en skikkelig god stå bli først, sånn at hun ikke setter seg i ringen. Dekk har jeg lært henne da.. På valpeshowet sist, var hun veldig flink, satte seg ikke, men når hadde stått i ro foran dommer-teltet en stund, mens de skrev kritikkene, så ble det litt lenge å stå stille, så da la hun seg så fint rett ned :P Gjett om dommeren lo da! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

hihi, Lili er nydelig.... Håper dere prøver dere i Lydighet :D Papillionen er et must der.... :D Morro å se bilder med dere på utstilling da... man ser at dere har kontakt, og det mener jeg er det vitkigste uansett hva dere trener :D

Her er bilder fra konkuransen:

Meg og Vicky etter vellykket konkuranse

jippiii6mf.png

Meg og dommeren snakker sammen etter øvelsene

megogdommeren8kh.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempebra hopp og fin kontakt :D håper kontakten er uten godbit :D

Bruker ikke godbit for at han skal se på meg, men i innlæringen av "På plass"/komme og sette seg ved siden av venstre foten ga jeg godbit som belønning :wink:

Sliter litt med å få ham interessert i leker, går det an å "lære" en hund at dralek er morsomt? :? Han har aldri lekt dralek før, så vidt jeg vet.. Synes det er så greit med Tassen for han er jeg begynt med leking som belønning istedet for godbit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...