Renate A Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Nå har jeg skiftet bakgrunn på hjemmesiden og laget litt nye overskrifter på noen av sidene + gjort litt her og der. Trengte litt make over nå syntes jeg. Hva syntes dere om resultatet?? :angry: Det er forresten MASSE bilder og filmer på siden vår fra i sommer (for dere som ikke vet det), så kom gjerne innom og kikk. Jeg har også *Bilde blogg* og prøver og føre den hver dag, samt noen kommentarer om treningen vår. Skriv gjerne en hilsen i gjesteboken vår også. Url til siden http://www.renatea.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Den er fin! :angry: Og så masse flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Rå flott :angry: banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 29. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Tusen takk dere! Nå har jeg sittet of fuklet alene i hele kveld og er rå sliten i skuldrene og øynene går i kryss. Men det var utrolig godt å få gjort det, litt spennende med nye farger. :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Det ble kjempefint med den nye fargen, siden fikk liksom litt mer liv i seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 29. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Det ble kjempefint med den nye fargen, siden fikk liksom litt mer liv i seg. Jeg ble så lei av den grå fargen at jeg holdt på å spy av den, så nå får den være blå en stund, tenket litt på lys gul, men "turte" ikke. :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 30. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2006 Kjempe bra Renate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 30. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2006 Denne likte jeg mye bedre enn den forrige fargen.. Litt mer liv, som tidligere nevnt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 30. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2006 Jeg synes også det ble finere med lyseblått Mer liv - men alikevel veldig pent og rent Mange flotte bilder av den fine jenta di! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 31. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2006 Det var kjempe fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 31. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2006 Kjempe flott side! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar