Gå til innhold
Hundesonen.no

Tid for hevn!

kinems

Recommended Posts

Først.. Jeg SVERGER når jeg sier at den bikkja aldri fiser! Hun raper som en mann, men det som måtte komme ut bak merkes ikke ihvertfall..

Brumlebaben er ikke videre glad i å ta tempen, så det jeg må gjøre er å stå skrevs over henne, holde henne fast med knærne, løfte på halen og putt'n i pompen..

Så der står jeg da og, venter at måleren skal pipe.. hva gjør hundejævelen?? Joda.. hun slipper en fjert som bare Skalle Pär kan!! (Les: Ronja Røverdatter) Rett i fleisen på mor.. joa, takk skal du ha liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Fikk du tatt tempen? eller er du forsatt i narkose... :P

Min hund snorker som en gris- og innimellom på natta hopper han opp på meg sleiker meg i trynet og sovner igjen- må jo sjekke om jeg lever :P Må også si at han reddet meg fra en STOR edderkopp en gang... Rett over senga var den, våknet når bikkja sto opp på meg- så drepte han edderkoppen og sov videre :P Ingen ting kommer til meg umerket når Max er på vakt :P

Åja, hunden min sover noen ganger i senga- han gjør det han føler for... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. de hundene er gode å ha når det kommer til kryp! Jeg trenger strengt tatt nesten ikke gå over gulvet en gang for hun har noen hybelkaniner på samvittighete og.. :P

Joda, jeg fikk omsider tatt tempen.. hehe.. kanskje greit å få noe å sove på etter en hard natt på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh.. Det hørtes ut som en fantastisk opplevelse.. :P Er ganske glad for at jeg slapp å oppleve det.

Men for å si det sånn. Hvis hunden din aldri fiser er du heldig. Det er enorme mengder gass som kommer ut av min les: både foran og bak. Men dog, ikke i ansiktet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...