Gå til innhold
Hundesonen.no

kan noen definere?


Anettex

Recommended Posts

jeg ble litt inspirert av peneste bilde av deg tråden.. mangen sier ja jeg er stygg bla bla bla men va er styggt? har dere svar til meg? hehe!

Vel, å definere tror jeg ikke jeg klarer. Jeg sliter med å få definert de letteste ting fordi jeg er fryktelig til å kverulere, hihi... Men altså, at mange sier at de er "stygg" ogsånt, så er det jo mer fordi en selv er usikker. Ikke det at de nødvendigvis er stygge.. Uansett, jeg mener vel at det er et fåtall som er stygg.. Og skulle jeg synes det om noen, så har det lite med selve utseendet, men mer hvordan personens oppførsel faktisk "ødelegger" utseendet. Skjønte du hva jeg mente? Kort versjon: skjønnheten kommer innenfra ;)

Det er jo hva man selv syns det da. Jeg syns det er pent med skjegg (på menn, riktignok), andre syns det er stygt.

Flott at du presiserer det.. ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man synes man selv er stygg (dårlig selvtillit ofte), stråler man ikke like mye som en med god selvtillit.

Man underkaster seg på en måte, om man ser en pen person... Noe som ikke er pent i det hele tatt- man lager pukkelrygg, ser i bakken etc... Jeg synes alle mennesker er pene- men synes ikke det er pent å se på en person med dårlig selvtillit- får også litt vondt av personen... Jeg har sett bilder av meg selv på barneskolen- jeg hadde skikkelig pukkelrygg, så ofta i bakken, og om noen snakket til meg mumlet jeg tilbake. Har ikke topp selvtillit, jeg underkaster meg om jeg ser en som er pen- men har ikke sånn pukkelrygg jeg hadde før B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg kan godt synes mange er pene, men om di "vet" det selv, (litt for høy selvtillit), og viser dette til alle, og kan godt skrike ut til hele verden at man er deilig, da blir den i mine øyer for stygg.

Sånt er langt ifra sjarmerende. Men der er sikkert folk ulik meg igjen ;)

Sånne jeg-er-deilig-gutter/jenter blir automatisk stygge i mine øyne. Men mulig fordi jeg har hvert me så mange sånne gjennom barneskole/ungdomskole (og litt på vgs), og de takler jeg bare ikke.

Men sant om man har veldig dårlig selvtillit kan det ødelegge en del, men noen blir jo bare litt mer søte da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel forsket på dette og blant annet kom de fram til at mennesker med perfekt symetrisk ansikt er ofte de som blir sett som de peneste av de fleste. moten bestemmer ofte ka populæriteten syns er pent og blant annet også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg kan godt synes mange er pene, men om di "vet" det selv, (litt for høy selvtillit), og viser dette til alle, og kan godt skrike ut til hele verden at man er deilig, da blir den i mine øyer for stygg.

Sånt er langt ifra sjarmerende. Men der er sikkert folk ulik meg igjen ;)

Sånne jeg-er-deilig-gutter/jenter blir automatisk stygge i mine øyne. Men mulig fordi jeg har hvert me så mange sånne gjennom barneskole/ungdomskole (og litt på vgs), og de takler jeg bare ikke.

Men sant om man har veldig dårlig selvtillit kan det ødelegge en del, men noen blir jo bare litt mer søte da ;)

Glemte de med for god selvtillit... ;)

Det som jeg avskyr mest med de er at de er nesten som BC`en- stirrer på de med dårlig selvtillit å psyker de ned (ikke det at jeg skal si at alle BC er sånn). Så er det, det blikket "du har aldri sjangs til å bli venn/sammen med meg" <_< Jeg spyr!

Jeg liker de ikke, og kommer aldri til å like de- BASTA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte de med for god selvtillit... ;)

Det som jeg avskyr mest med de er at de er nesten som BC`en- stirrer på de med dårlig selvtillit å psyker de ned (ikke det at jeg skal si at alle BC er sånn). Så er det, det blikket "du har aldri sjangs til å bli venn/sammen med meg" <_< Jeg spyr!

Jeg liker de ikke, og kommer aldri til å like de- BASTA!

Veldig veldig enig;)

sånne vokste jeg opp en del med på barneskolen og ungdomskolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at, syntes det er teit når folk legger ut et bilde de egentlig syntes er drit fint av seg selv, også skriver de under "Var det eneste jeg hadde, åhh.. er så stygg!" :rolleyes: Oppmerksomhet syke eller hva??

Ellers tror jeg ikke jeg kan definere et stygt menneske. Men, jeg tror at personligheten har mye å si. Jeg har et par venninner som ikke er direkte pene, men de har en slik sprudlene personlighet at man ikke kan la vær å like dem og syntes de er søte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Må bare si at, syntes det er teit når folk legger ut et bilde de egentlig syntes er drit fint av seg selv, også skriver de under "Var det eneste jeg hadde, åhh.. er så stygg!" :rolleyes: Oppmerksomhet syke eller hva??

Ellers tror jeg ikke jeg kan definere et stygt menneske. Men, jeg tror at personligheten har mye å si. Jeg har et par venninner som ikke er direkte pene, men de har en slik sprudlene personlighet at man ikke kan la vær å like dem og syntes de er søte :)

Jeg skriver det noen ganger..Jeg er ikke oppmerksomhetssyk, jeg er helt ærlig ovenfor meg selv, og har litt lav selvtilitt, når det gjelder utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et vanskelig spørsmål......

Er jo mange jenter her, så da tenkte jeg du trengte et svar fra en gutt :P

Jeg definerer ikke jenter så mye i pent og stygt...men er jo menneskelig, så hvis jeg ser en når jeg sitter i bilen med en kamerat og sier: Hun var stygg!!:...

så er det kun rettet til Utseendet, og kanskje litt dumt sakt av meg...

Skjønnheten kan komme mer og mer ettersom man får følelser for en person, kan falle for en som du aldri har tenkt på på den måten før.. det er kjærlighet..... og til syvende og sist er ikke utseendet så viktig...

Men jeg tror det er viktig og ta seg selv i nakken, og prøve å ha litt selvtillit, bruk øyne og smilet, synes det er der skjønnheten begynner på jenter jeg..., en jente med et stort smil og et skikkelig blikk kan sjarmere meg "i senk" iallefall...

Snakket faktisk om det med en venninne i stad, så på Top Gun ( veit det bare er film, men se på blikket til Tom Cruise når han er på middag hos Charlie( Charlie er en jente åsså), blei nesten litt intressert i Tom jeg.... hehe.... :)

Så, gå ut, bruk øynene og smilet...

( Hmmm.. blei kanskje ikke så bra skrevet, mye rør, men håper dere skjønner litt hva jeg mener.......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være billedskjønn og å være et "fint menneske" er to forskjellige ting.

Jeg kan sette opp ei liste over de ti kvinnene jeg synes er vakrest i verden (og de kommer med så mange ulikheter at jeg klarer å sette opp noen mal for akkurat hva det er som er vakkert), men kunne liksom aldri bli "forelsket" i noen av dem på bakgrunn av et fjes eller en kropp. De er et pent bilde men ikke noe mer enn det.

Er det noe jeg har lært med alderen, er det å bli avslappet i forhold til utseende - både eget og andres. Jeg merker i større og større grad at jeg får kilinga i magen de gangene jeg møter spennende mennesker - ikke de "pene" menneskene. Samtidig har jeg lært at i alle fall noen der ute liker "min type" også - så får resten ha lykke til på seilasen.

Av og til møter man selvsagt mennesker man rett og slett ikke synes er pene - men det blir umulig å ramse opp hvorfor. Har kanskje ikke sansen for de som lar seg selv "forfalle", altså er skitten, ustelt og slike ting..

Har i alle fall til gode å se noen jeg synes er "stygge" i bildetråden her på sida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket faktisk om det med en venninne i stad, så på Top Gun ( veit det bare er film, men se på blikket til Tom Cruise når han er på middag hos Charlie( Charlie er en jente åsså), blei nesten litt intressert i Tom jeg.... hehe.... :)

Enser jeg en homse på sonen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være billedskjønn og å være et "fint menneske" er to forskjellige ting.

Jeg kan sette opp ei liste over de ti kvinnene jeg synes er vakrest i verden (og de kommer med så mange ulikheter at jeg klarer å sette opp noen mal for akkurat hva det er som er vakkert), men kunne liksom aldri bli "forelsket" i noen av dem på bakgrunn av et fjes eller en kropp. De er et pent bilde men ikke noe mer enn det.

Er det noe jeg har lært med alderen, er det å bli avslappet i forhold til utseende - både eget og andres. Jeg merker i større og større grad at jeg får kilinga i magen de gangene jeg møter spennende mennesker - ikke de "pene" menneskene. Samtidig har jeg lært at i alle fall noen der ute liker "min type" også - så får resten ha lykke til på seilasen.

Av og til møter man selvsagt mennesker man rett og slett ikke synes er pene - men det blir umulig å ramse opp hvorfor. Har kanskje ikke sansen for de som lar seg selv "forfalle", altså er skitten, ustelt og slike ting..

Har i alle fall til gode å se noen jeg synes er "stygge" i bildetråden her på sida...

Åh, hvorfor sier du alltid de riktige tingene!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver det noen ganger..Jeg er ikke oppmerksomhetssyk, jeg er helt ærlig ovenfor meg selv, og har litt lav selvtilitt, når det gjelder utseende.

samme her. jeg gjør det ikke for å få oppmerksomhet, men fordi jeg ikke syns det er pent. som christine sier, jeg er ærlig ovenfor meg selv.

Du Muffins, hinter vel ikke til peneste bildet av deg tråden? For jeg gjør ikked et for å få oppmerksom het :)

men om det er galt fjerner jeg bildet med glede :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver det noen ganger..Jeg er ikke oppmerksomhetssyk, jeg er helt ærlig ovenfor meg selv, og har litt lav selvtilitt, når det gjelder utseende.

Men hvorfor skal det trykkes ned over øra på alle oss andre da?

Jeg synes nesten det er litt frekt jeg, vi har så dårlig smak fordi vi synes dere er pene liksom..

Er ikke super fornøyd jeg heller men jeg føler da ikke noe behov for og fortelle det til alt og alle.

Dessuten, i en tråd på hundesonen er det så enkelt som at folk lar være og si noe om deg om de synes du er stygg, de trenger ikke kommentere her. Så får du beskjed om at du er pen synes jeg du skal ta det til deg og si takk. (PUNKTUM). Ikke takk, men jeg vet jeg er stygg.. Er aldri gøy og gi komplimenter til noen som svarer slikt, og det er fktisk litt av en prestasjon og gi komplimenter til andre også.

Litt on topic igjen: Smaken er som baken, den er delt i to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver det noen ganger..Jeg er ikke oppmerksomhetssyk, jeg er helt ærlig ovenfor meg selv, og har litt lav selvtilitt, når det gjelder utseende.

er sånn her å- har blitt mobbet for utseende og det at jeg var mye høyere enn andre i 9 år nå- og det har satt sine spor :)

Jeg gjør det ikke for oppmerksomhet! <_<

Men tror kanskje de som synes de er litt pene- kanskje sier det for at andre skal bekrefter det de synes selv, her kommer vi tilbake til de med for høy selvtillit! Det starter med å få det bekreftet og senere vet du at du er pen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er sånn her å- har blitt mobbet for utseende og det at jeg var mye høyere enn andre i 9 år nå- og det har satt sine spor :)

Jeg gjør det ikke for oppmerksomhet! <_<

Men tror kanskje de som synes de er litt pene- kanskje sier det for at andre skal bekrefter det de synes selv, her kommer vi tilbake til de med for høy selvtillit! Det starter med å få det bekreftet og senere vet du at du er pen :P

Noe galt i og vite at man er pen da? (mulig jeg misforstår så jeg bare spør). :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for noen blir FOR høy på pæra. Ser stygt på di som er "mindre pene", gir de ennå lavere selvtillit, og nyter synet av det :)

DERFOR!

Noen ja.. Ikke alle. :P Og nå snakket ikke jeg om de som rakker ned på andre(min teori er forresten at de har ganske så lav selvtilitt,siden de må kritisere andre for og føle seg bra). Men generelt, folk som vet de ser pene ut og har god selvtilitt. Er ikke det bare positivt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser lengre opp i diskusjonen om folk som har for høy selvtillit- skjønner du hva vi snakker om B)

Det er de jeg pekte til.

Men er det egentlig for høy selvtilitt da?

Min mening er at folk som stadig kritiserer andre har en fryktelig dårlig selvtilitt selv(de prøver bare og skjule det :) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun hvis det et Tom Cruise eller andre kjente med millioner i banken B)

Skjønner... Og hvis du gifter deg med en av millionærene, og han dør- får du alle pengene :P

Visste at det var noe spesielt med deg... :P

Er litt trøtt ja... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...