Gå til innhold
Hundesonen.no

Strandturer?

Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Hellu :icon_redface:

Er det noen spm blir med på å møtes ved Rotvoll en dag, så går vi ned til stien og mot Korsvika?

Vi kan ha med badetøy, så vi og hundene kan bade hvor det er minimalt med folk.

Vi kan gå til Ringvebukta og kjøpe oss is eller no å drikke, så kan vi snu og gå tilbake til Rotvoll.

Hørtes ikke det trivelig ut?

Samma for meg om hvordan dag vi tar det på altså, bare en dag det er meldt litt varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Når jeg la frem planene mine for denne uken til mamma, så kom hun med en ide.

Istedenfor å stoppe på sponhuset(svindyrt) så kan vi gå hjem til meg(bor 5 min unna) og ta pause der.

Jeg tenkte at om dere vil det, så kjøper jeg inn brus og is til oss :icon_redface:

Har en inngjerdet hage med port. Den ene langsiden er ike inngjerdet, men busken har vokst skikkelig igjen nå. Så om noen vil slippe hunden sin så fyr løs. Har også trampis(ja, jeg er barnslig :P )

Bare om noen vil slippe og bruke masse penger på sponhuset.

Ps! om hage-ideen blir tatt godt i mot, så blir jeg uansett med tilbake til Rotvoll altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Wee, god ide!

Hvilke dager passer for dere?

Hmm...I morgen blir det jo litt for tidlig da, sånn plutselig liksom ;)

Så Torsdag- Fredag-Lørdag kanskje?

Kan nemmelig ikke neste uka, da vi får snekker på besøk <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Vi har bestemt oss for Torsdag ;) Klokken 12.00 møter vi opp på statoil bygget ;)

Værmeldingen melder 20 grader, overskyet og vind, men badetøyet blir da med uansett ;)

Jeg skal kanskje ha med kløv med hånduk og litt vann osv i jeg ;)

Skulle gjerne ha tatt hensyn til Jeanette, men på Fredag er det meldt bare 16 grader, og i helga regn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Ja, vi er med også. Tinka med lettkløv og vann osv.

Koselig om det blir med flere denne gangen. Ikke fordi jeg er lei av Christine, men det er trivelig om andre får bli med på turer og treninger også. :P

Ja, det var det jeg også vile passe meg for å si-for å ikke fornerme deg.. :P

Vi er vant til å være alene vi, men litt selskap har vi godt av :P

Ot men: du har jo ikke brukt smileyer på en godt stund. Plutselig poppa det opp en smiley her, og jeg måtte dobbelsjekke navnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg vil også! Kommer opp med jetflyet mitt jeg vettu Christine... :P

Ja, jeg er litt trøtt :)

Uansett ha det fint på turen- og jeg vil se bilder *hint hint*

HoHo, værsågod :P

Værmeldingen melder 20-22 grader i morgen, og ikke sol så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Phu, håper det blir like varmt i morgen som det er i dag! Jeg kan melde om at fjorden er ikke så aller verst. Akkurat passe, nesten.

Bada du i dag? Jess altså :) Nå skal jeg også bade... banana

Melder i fra om at overdreven plasking og drukningsforsøk(om dere bader med Milo) er smart og ha i bakhodet :P

Hvem kommer da?

Meg

Ingvild

Stine?

Kjersti?

Må friste litt med saftis, og vanlig is også. Så har vi cola.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Veel, nå har vi kjøpt is og brus, satt opp to slalomer, en del hinder, satt ut et bur, lagt ut leker og ryddet i hagen :wub:

Ingvild: Kan ikke Kjersti og Stine bli med de heller? :wub:

Skuffende altså.. <_<

Om det blir bare meg og deg, så spiser vi litt mindre is, og sparer resten til senere en dag? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøssda, vi rusler da en tur og trener og spiser is allikevel. Vi kan jo gå fra Rotvoll til deg og trene litt også kan jeg ta bussen/gå hjem etterpå.

Har ikke snakka med hverken Stine eller Kjersti, nummeret til Kjersti har jeg ikke, men fikk ikke svar på melding hos Stine. Sendte pm til Marie og hørte om hun ville være med nå i stad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...