Gå til innhold
Hundesonen.no

Kan noen som kan Frontpage PLIS hjelp meg?

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal lage en side for noen, og jeg har registrert domene navn på Home.no igår ettermiddag. Dette ble godkjent, fikk passord og hele pakka. Så jeg gjorde alt det. Lagde siden og skal nå publisere den. Det er 2 år siden sist jeg gjorde det og etter noen timer skjønte jeg det igjen. Jeg er kommet så langt at jeg trykker på publish site. Så skriver jeg inn adressen min som jeg har fått. Og når jeg trykker ok, kommer denne opp:

drtt.jpg

AAHHHRRG. Denne har kommet opp hele tiden. Har også prøvd og taste home.no.NET og da kom meldingen opp: a web site does not exsist at this location http://home.no.net/xxxxx Would you like frontpage to create a web site on that location? YES trykker jeg og da kommer brukernavn og passord boksen opp. Aha! Akkurat slik som den gjør på min hjemmeside. Trykker inn brukernavnet og passoredet jeg har fått hos Home. Men den godtar visst ikke, siden passord linjen bli blank hver gang jeg trykker ok.

Åh hjelpes. Hva skal jeg gjøre? Noen sjeler som vet litt hva som foregår og hvordan jeg kan få den siden ut på det helsikkes nettet?

Har prøvd smart ftp, men der skjer det ikke bæra. Står bare connecting og waiting.

Er det domenet som ikke er aktivert enda? Det stod at innen en time skulle det komme. Og har venta snart i 1 døgn.

Skrevet

Home er litt tregt, men det virker ikke som du får lagt ut sakene dine, prøv WS_FTP Home 2006 det er et veldig lett program å bruke - synes jeg i alle fall!

Skrevet

home er litt trege ja...

min forrige home konto tok mellom 3uker og en måned før jeg fikk bruke...

Tror ikke det er et FrontPage problem, men heller det at home ikke har gitt deg noen plass å legge ting på enda...

Skrevet

Tror ikke om det hjelper om du skriver inn home.no.net for det tilhører hjemmesideadressene man får på start.no. Som Scorpionen84 sa så er vel home.no litt treg. Jeg måtte vente i to måneder før jeg fikk legge ut hjemmesiden min der, men da gikk jeg over til start.no og deres home.no.net :devilbanana:

Skrevet

Grunnen til at ikke du får lastet opp sidene dine med FrontPage er nok at ikke "home" støtter FrontPage utvidelse som betyr at du må bruke et ftp program eks: core ftp

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...