Kine Helen Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Skrevet 13. Juli 2006 en i klubben har valper nå og jeg skal få komme ut og knipe etterpå Gleder meg sånn!! labrador valper er jo bare sååå søte, har aldri sett så små live før heller:D blir såå gøy!!
MarieR Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Skrevet 13. Juli 2006 Og du måtte jo bare skrive om det her, så alle blir grønne av misunnelse? Hvertfall ble jeg det..valpesyken min er ille nok som det er Kos deg med valpene, og vi liker jo bilder..
Yodel Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Skrevet 13. Juli 2006 Får håpe du ikke skal knipe dem, da... Mener vel knipse?? Du får kose deg! Valper er herlige
molly Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Skrevet 13. Juli 2006 Får håpe du ikke skal knipe dem, da... Mener vel knipse?? Du får kose deg! Valper er herlige Akkurat det lurte jeg og på...? Men knipe ble skrevet to ganger da... Hmmm.
Kine Helen Skrevet 13. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juli 2006 knipe for meg = kose kysse klemme klappe:D Skal knipse MASSE BILDER OG JA:D
ida Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Skrevet 13. Juli 2006 knipe for meg = kose kysse klemme klappe:D Skal knipse MASSE BILDER OG JA:D Aha! Det forklarer det meste . Kos deg masse med hvalpene, da og knip litt fra meg og .
Baby Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Skrevet 13. Juli 2006 Heldiggrisen. Jeg kan trøste meg med at jeg skal bort å knipe på Bernervalper i en av de nermeste dagene.
Anettex Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Skrevet 13. Juli 2006 ååå! så herlig! må legge ut bilder! tipper du koset deg! hehe!
Kine Helen Skrevet 13. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juli 2006 bilder ligger ute på siden min:)
Monab88 Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Skrevet 13. Juli 2006 Heldiggrisen. Jeg kan trøste meg med at jeg skal bort å knipe på Bernervalper i en av de nermeste dagene. Trude/Embla sine? Jeg har vert å "knipa" på 7 uker gamle bernervalper i dag Og henter hjem en på søndag
Baby Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Skrevet 13. Juli 2006 Trude/Embla sine? Jeg har vert å "knipa" på 7 uker gamle bernervalper i dag Og henter hjem en på søndag Ja, skal hilse på Embla`s valper ja. Lykke til med ny valp da. Tispe eller hannhund?
SusanneL Skrevet 14. Juli 2006 Rapporter Skrevet 14. Juli 2006 Skal "knipe" 5 uker gamle bearded collievalper på søndag, jeg.. De ser ikke akkurat ut som "hakka møkk" de heller... Susanne
Monab88 Skrevet 14. Juli 2006 Rapporter Skrevet 14. Juli 2006 bilder ligger ute på siden min:) Er det ikke litt tidlig å besøke valpene når de er så små? Ja, skal hilse på Embla`s valper ja. Lykke til med ny valp da. Tispe eller hannhund? Tispe på fór
Kine Helen Skrevet 14. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juli 2006 Er det ikke litt tidlig å besøke valpene når de er så små? hvorfor det? jeg kjenner tispa godt og holdt litt på en valp i to minutter og tok noen bilder! det går helt fint!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar