Gå til innhold
Hundesonen.no

Blir oppringt hele tiden..


Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine

Hei...

Jeg holder på og bli gal, her altså...

Det begynte på Lørdag, fikk en telefon, så to...Og nå hagler det inn.

Jeg vet hvem det er, men han vil ikke slutte og ringe.

Greit nok, jeg kan legge på.

Meeen, i natt la jeg meg klokken halv 1...Klokken halv to så ringer han igjen!

I mårrest ringte han igjen klokken halv 11, og vekte meg :D

Han sa beklager og at han ikke ville vekke meg, men hva i "#%¤/¤%/&¤% er vitsen med å ringe meg da? :rolleyes:

Så..Er det noen som vet hvordan man får sperret et nummer fra og ringe meg..?

Og går det an å sperre et skjult nummer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du vurderer å anmelde han dersom han ikke gir seg. Så får vi se hvor lenge han tør å holde på :D Kanskje drastisk, men det hjelper ikke å bli sur.

Få moren din til å ringe ham kanskje, eller foreldrene hans. Så blir han tatt for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan anmelde folk, ja.

Dersom han sier at du ikke kan det fordi du er myndig eller noe annet tull, så bare sier du ifra at foreldrene dine er med på anmeldelsen om han ikke gir seg.

Men jeg ville heller tatt det opp med moren min først, og fått henne til å f.eks snakke med foreldrene hans. Kan jo hende det holder.

Å true folk med anmeldelser er egentlig bare teit :D Som oftest ren skremselspropaganda fra folk som ikke har bedre ideer :D

Så snakk med moren din, du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke ringt på over en og en halv time :D

Veninna mi sier at hu blir overfalt av meldinger og sms'er da...... :D

Skal ikke være lett

Av samme gutten?

Slik kan han da ikke drive på!

Rene Jon Arne Riise, jo! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Jeg holder på og bli gal, her altså...

Det begynte på Lørdag, fikk en telefon, så to...Og nå hagler det inn.

Jeg vet hvem det er, men han vil ikke slutte og ringe.

Greit nok, jeg kan legge på.

Meeen, i natt la jeg meg klokken halv 1...Klokken halv to så ringer han igjen!

I mårrest ringte han igjen klokken halv 11, og vekte meg :D

Han sa beklager og at han ikke ville vekke meg, men hva i "#%¤/¤%/&¤% er vitsen med å ringe meg da? :rolleyes:

Så..Er det noen som vet hvordan man får sperret et nummer fra og ringe meg..?

Og går det an å sperre et skjult nummer?

Har du forsøkt å si at du ikke vil prate med han da?

Ofte hjelper det å si fra, funker ikke det, kan det kanskje hjelpe å bli litt sint...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta telefonen når han ringer, si vent litt og bare la den ligge på bordet. Så får du se hvor lenge han venter, det er jo tross alt bare han som bruker penger på det.

Og jeg må bare spørre, hva er vitsen å ha telefonen på når man uansett skal sove?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si klart fra, rett fram i en tydelig beskjed: Jeg vil ikke at du kontakter/ringer/melder meg mer. Etter det lar du være å svare overhodet, dette er veldig viktig, her må du være konsekvent. Etter du har gjort det øker gjerne antallet på forsøkene hans før de forsvinner helt når han ikke får respons. Slå gjerne av lyden eller hele telefonen på natten så du ikke vekkes. Etter en så klar beskjed skal han gi seg, om ikke må dere vurdere å gå videre med det, snakke med foreldre eller i verste fall anmeldelse. Si også fra til en voksen så får du støtte derfra om må verre lut til.

Kanskje virker dette litt overreagert, men har ganske nylig vært i en litt ekstrem situasjon angående noenlunde det samme. Derfor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Sett over tlf til den saudiarabiska turistinformasjonen eller noe sånt....... :P

HaHaHa :)

Har faktisk ikke blitt ringt på et par dager nå :P

Jeg vet hvem det er, og han har skjønt at jeg ikke liker han for å si det mildt :rolleyes:

Veninna mi sa at han bare sku drite i og ringe oss og la oss være i fred, siden har han ike ringt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...