Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening

Guest Christine

Recommended Posts

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine

Christine: voknea ikke sist gang de testa flyalarmen heller, jeg... Men hvis Foxy piper er jeg plutselig lys våken!

¨

*sukk*

Hva må jeg gjøre for å få Foxy til og pipe da`? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg avslører hvor utrolig dårlig kjent jeg er i byen nå, men... Hvor er innkjøring og parkering til festningen? Har aldri kjørt dit før.... Er det på oversiden? Det er sikkert skiltet, men jeg er udugelig til å finne og følge skilting.... :) Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

DEn får noen andre ta..*Skylder på at jeg ikke har lappen*

Vi skal altså være på baksiden, på denstore gresssletta...

Tror MArit md. Dennis også henger seg på. Er ikke sikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt det ikke er bare meg.

Fant ett flyfoto på finn.no så jeg tror jeg vet hvor jeg skal kjøre nå! Viss ikke så finner jeg vel alltids en plass å slenge fra meg bilen! ;)

Gleder meg til å treffe dere! Mira pleier å lage ett h****** bråk når hun ser andre hunder, så det blir nok ikke vanskelig å se oss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du er nok ikke den eneste. Alltid godt å være flere:)

Vi og gleder oss :) Hvis du ser en svart labbe som drar meg rundt omkring på jakt etter å leke, så er det meg og min hund - ja, hun er litt for overivrig når det kommer til andre hunder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie: Jeg hadde sovet i maks 2 timer. Er ikke det en gyldig grunn for min oppførsel, så får det bare være:D Koslig var det uansett - bortsett fra å sitte alene med de dophuene på andre sia av rampa, det var litt smålig skummel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Bare avtal dere som vil og som det passer for...

Jeg må nemmelig se an formen min jeg... Blitt syk og greier. Føler på meg at jeg kommer til å spy snart <_<

Hade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, hvem andre kan/vil da?

I morgen kveld? Om det ikke passer da, så har det jo ikke så mye å si om vi har flere treninger tett på hverandre.

Festningen er kanskje ikke det smarteste stedet å trene hund en fredagskveld med ok vær, akkurat. Forslag til sted, tid og dag de som vil være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Om det eventuelt blir bare få av oss, kan vi jo ta det ved Statoil der. Der er det jo to stoore sletter, og et p-hus om det regner.... Bare en tanke altså...

Vi får besøk av folk i kveld, da mamma har bursdag, men kan trene uansett :devilbanana: Skal spise middag rundt 4-5 tiden, så om vi hadde møttes klokken halv 7 på Statoil så hadde jo det vært perfekt da...

Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statoil høres bra ut for min del. Om noen trenger veibeskrivelse så er det bare å spørre. Er ikke sikker på om vi skal spise middag, men halv sju - sju høres greit nok ut uansett. Er fremdeles nokså varmt enda da, så jeg tror ikke jeg gidder å trene noe apportering så tidlig, men lydighet har vi bare godt av å trene!

Jeg kan ta med en dummy eller to eller apportbukk om noen vil prøve på apportering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jepp :devilbanana: Skal vi si halv eller på slaget 7 da? :(

Vet ikke om det er smart at vi trener på apportering nå, fordi den sitter ikke enda. Men lydighet har vi også bare godt av B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...