Gå til innhold
Hundesonen.no

Kan jeg droppe treninga i dag?


Mirai

Recommended Posts

Nå sitter jeg på jobb, og er ferdig her litt over fire.. Så er jeg hjemme rundt kvart på fem, må avgårde med post for jobben osv først. Jeg er UTSLITT! Holder på å sovne sittende, og vet jeg sovner i bilen på vei hjem (slapp av, er ikke meg som kjører).. Og når jeg kommer hjem må jeg bare skifte så fort jeg kan og ta bussen til fotballtreninga.

Det er sommerferie, og trening mandag+onsdag hver uke, en og en halv time hver gang. Er ikke så veldig mange som møter opp siden det er ferie, en 8-10 stk. Kan jeg si ifra at jeg ikke kommer? :unsure: Tror rett og slett ikke at jeg orker.

Mye mer lyst til å dra hjem, trene og gå en liten tur med Mona, spise middag og SLØVE!

Hvis ikke er jeg ikke hjemme før ni i kveld.

Har egentlig bestemt meg, men overbevis meg om at det er greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er relativt fersk på laget, gått der i 1,5 mnd eller noe.. Men treneren mente jeg er klar til sesongstart 2. august :D Og at jeg har muligheter for å prøve meg som spiss :) Så siden jeg er så GOD *kremt* :D så gjør det sikkert ingenting at jeg er borte fra en trening :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vettu hva! Nå er det du selv som har skaffet deg jobb og du selv som har begynt på fotball, det er ikke bare å snike deg unna... :lærer: Dette burde du tenkt deg om før du skaffet deg jobb og begynte på fotball. Tenk på de som er på treningene, de som sliter for å komme med på laget, og du bare sitter hjemme på rompa og får spille fra høsten av. Det er dårlig gjort av deg, kom deg i seng tidligere om kvelden så er du mer utvilt dagen etter, får mere energi til både jobben, treninga og hunden...

Neida, kunne ikke dy meg. Ta deg fri ikveld og kos deg masse med Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har ikke fri :) Bare en trening mindre i uken, så nå trener vi mandag og onsdag, ikke fredager i tillegg.

Egentlig er det veldig greit, så slipper jeg å miste formen helt (ehm, ikke at den er sånn veldig tilstede, den berømte kondisen, da jeg som sagt tok opp igjen treningen etter et år for ca. en mnd siden) gjennom ferien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel antakeligvis for sent, men tenk på hvor bra du føler deg etter trening (til neste gang i hvert fall) :)

Jeg synes og det er et ork å trene mange ganger, og prøver å finne gode unnskyldninger for å slippe, men du verden hvor deilig det er når man er ferdig. Man føler seg jo sååååå mye kvikkere.

Og du som spiller fotball da, det er jo så moro! Særlig når gresset er grønt, og sola skinner... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Teller en times tur med svømming? :)

Ta en times trening delt opp og en-to timers tur :D Da kan du med god samvittighet slappe av etterpå. Svømming er flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...