Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling & Valpeshow i Porsgrunn 15.juli

tuppetroll

Recommended Posts

Skrevet

Norsk Rottweilerklubb arrangerer utstilling og valpeshow i Porsgrunn førstkommende lørdag. Hvem kommer? Ace skal stilles, hennes første valpeshow!

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Vi kommer på utstillingen i porsgrunn, vi drar sammen med Toya ( Therese og Lars)

Vi stiller:

Embla Junior klasse

Buffy i Åpen unghund klasse

Therese og Lars:

Stiller Ruby i valpeshowet

Skrevet

Jeg har fått PM...

kun ruby og søstra hennes som er valp langhår

og en korthår... noen her som kjenner korthår som skal stilles?

Skrevet

Jeg har fått PM...

kun ruby og søstra hennes som er valp langhår

og en korthår... noen her som kjenner korthår som skal stilles?

Ja, korthårscollien er Candy - min lillesøster & lillebrors nye bebiss :Dlillebrorogcandy.jpg

Bare en terv også B)

Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt å dra.. men man vet aldri.. plutselig hiver vi oss i bilen..

Kommer ann på hva annet vi skal i helgen..

Skrevet

Jeg tror IW har overtalt meg til kidnappe henne og dra en tur nedover. Noen som kan fortelle meg hvor det er, hva det heter der utstillingen skal være? Gatenavn eller noe, så jeg kan søke i kartverket :)

Skrevet

orakel therese har svaret ;)

hehe...

er på Nystrand ved olavsberget camping.. ( har sånn fin veibeskrivelse her også) som jeg kan taste inn når jeg kommer fra jobb hvis ingen andre kommer meg i forkjøpet :)

Skrevet

Kult at Candy stilles Vennina mi eier søstra hennes. Var med og så på de da de var valper.

Din heldiggris :) Synnøve bor bare noen minutter fra meg, men jeg kjenner henne ikke da, hehe. Har sett henne gå tur med Elvis og Onah, de er utrolig herlige!

Skrevet

Din heldiggris :) Synnøve bor bare noen minutter fra meg, men jeg kjenner henne ikke da, hehe. Har sett henne gå tur med Elvis og Onah, de er utrolig herlige!

Lise passer Onah nå:) De er kjempe herlige, og Synnøve er dritgrei.

Hvem av valpene eier vennina di?

Skrevet

Er ikke dette litt MSN/Pm-prat? :P

Beklager o høye administrator, det skal ikke gjenta seg ;)

Men jeg komme også til Porsgrunn, skal mest sannsynelig stille en saluki tispe i BTK :P

Hvis noen ser meg med en ustellt litt stor dvergpuddel er det nok meg.. hehe, bare å rope ut da!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...