Gå til innhold
Hundesonen.no

hvor sover hunden din?


Prins

Recommended Posts

jeg har nettopp fått hund og "måtte" flytte ned i kjelleren fordi mor ikke ville ha ham på parketten... :angry: jeg har flytta inn i kjellerstua og Prins er på gangen rett utforbi. om natta sover jeg i stua og han på gangen,han sover ikke på teppet eller i bur,men rett på gulvet(tror det er kaldest for ham). hvor sover din hund og er det bedre om han sover i samme rom som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisa sover i stuen vi har i første etasje(vi har en tom leilighet, bor i tomannsbolig). Hun trives best der siden hun har bodd der omtrent hele livet så da er det like greit. Vesla sover enten i buret sitt, i senga si eller i sengen til moren min. Jeg har rom på loftet og der får hun ikke være så da er hun nede når vi sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppy sover på stua, som oftest utstrakt på et av gulvteppene, noen ganger krøllet sammen på puta si. Det er helt uaktuelt for oss å ha hunden i senga, og hun får ikke komme inn på soverommet vårt heller. Det er forbudt område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sover i senga mi, en sover på golvet mens tredje mann skifter mellom buret sitt og golvet. De kan gjerne komme oppi senga og kose litt, men de foretrekker buret sitt og golvet ved siden av senga mi.

Alle tre har bur med dørene stående oppe på soverommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ero ligger i buret sitt på rommet mitt med burdøra åpen. Enkelte ganger kan han ligge i gangen, alt etter som hvor tidlig jeg må stå opp og om det er noen andre i huset

Frikk pleier å ligge i buret sitt, er der han trives best. I natt hadde vi burdøra åpen, han lå under senga vår. Gikk ikke ut av soverommet selv om døra sto oppe. Han er snart 3 mnd, ikke tisset han noe sted heller :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hundene har alltid sovet der de selv ville. Men jeg ble mektig(!) lei av alle håra og sikkelet så låg i sengen! :angry: Så gikk det over til sofaen, men nå når jeg og samboeren min flyttet sammen, måtte hundene vekk ifra både seng og sofa... Stakkars små :( Men det er myyye reinere nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiara sover på gulvet inne på soverommet vårt.. Men hun får ikke lov å komme opp i sengen, ikke med labbene engang. Det pga dårlig erfaring fra forrige hund som hadde en vane med å hoppe opp i senga etter at han hadde vært ute, sommer som høst og vinter. Ble et forfærdelig søl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira sover i buret sitt på soverommet vårt. Hadde henne i sengen da hun var mindre, men ble mektig lei av alle hundhårene! :rolleyes: Hadde henne i gangen en periode, da sov hun enten i buret sitt eller på badegulvet hvor det er godt og varmt :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...