TineSimbaNana Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Bussen går ti over hver time... Er du barn tror jeg det koster 14 kr er du voksen 30 elle rno. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2006 Da er det snart treff dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 14. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2006 Jeg rakk det ikke <_< Men dere får kose dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2006 Nyyyydelig oppmøte, dere! Dette MÅ gjentas! (Bare neste gang må det KOMME FOLK!! <_< <_< ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 14. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2006 Nyyyydelig oppmøte, dere! Dette MÅ gjentas! (Bare neste gang må det KOMME FOLK! <_< <_< ) Kom det ingen ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2006 Kom det ingen ??? NEI! <_< <_< <_< Bare meg og Lill, og vi dro hjem igjen med halv tre-bussen.. Eller.. Jeg da.. Lill kjørte scooter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 14. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2006 NEI! <_< <_< <_< Bare meg og Lill, og vi dro hjem igjen med halv tre-bussen.. Eller.. Jeg da.. Lill kjørte scooter... Oi.. jaja.. kjipt da <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2006 Oi.. jaja.. kjipt da <_< Veldig.. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 14. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2006 Veldig.. Jaja.. Får håpe det møter opp fler neste gang!! Møkk å sette av en dag også kommer det ingen <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2006 Får håpe det møter opp fler neste gang! Møkk å sette av en dag også kommer det ingen <_< Håper jeg og.. Jeg stressa jo skikkelig med å komme meg dit og sånt... <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 14. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2006 Håper jeg og.. Jeg stressa jo skikkelig med å komme meg dit og sånt... <_< dumt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2006 dumt.. Ja... Menmen.. Skal vel mest sannsynlig på utstilling i porsgrunn i morgen (hvis vi får sitte på men noen) så da skal jeg kjefte litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 14. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2006 Haha! Line og jeg som kom med forslaget, men vi hadde ikke vært på dataen på en stund og ingen av oss kunne i dag uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2006 Haha! Line og jeg som kom med forslaget, men vi hadde ikke vært på dataen på en stund og ingen av oss kunne i dag uansett Greit dere ikke kunne idag, men ingen unnskyldning at dere ikke visste det:p siden jeg maste på Line igår kveld! Lill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 14. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2006 Greit dere ikke kunne idag, men ingen unnskyldning at dere ikke visste det:p siden jeg maste på Line igår kveld! Lill Åh! Det sa hun ikke noe til meg om! Jeg hadde jo egentlig kunnet dra, Line stakk til Guro idag vettu! <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2006 Slemt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 14. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2006 Slemt. Ja, jeg hadde lyst til å komme <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 15. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2006 Ja, jeg hadde lyst til å komme <_< Bedre lykke neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar