Gå til innhold
Hundesonen.no

Sprettrumpe


Mirai

Recommended Posts

http://www.iform.no/pub/art.php?id=45

Du sa ingenting om at vi ikke kunne sende inn bilder av oss selv ;) ! :P . eller det gjorde du visst. Den trusa gnager skikkelig, altså. Det er derfor jeg står litt rart. :P He he!

Ja, den så kanskje litt liten ut, det kan jeg være enig i.

Denne listen likte jeg:

Dette tenner menn:

1. Kropper med kurvede former

2. Personligheten

3. Smilet og latteren

4. Høye heler

5. Tettsittende tøy

6. Humor

7. Langt, pent hår

8. Selvtillit 9. Fin rumpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja? Er vi ikke? De mennene jeg kjenner har mange dype og ekte verdier. Hvis man tar seg tid til å bli skikkelig kjent med en mann, så finner man gjerne ut mer enn å basere seg på fordommer. ;)

Hilsen myk mann!

Uff da. Bare tulla, da. Det er ikke bilde av meg på linken, heller. Bare tull det, og. Jeg kjenner mange bra menn, jeg. Men i min alder, er alle de bra enten homofile eller gift! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja? Er vi ikke? De mennene jeg kjenner har mange dype og ekte verdier. Hvis man tar seg tid til å bli skikkelig kjent med en mann, så finner man gjerne ut mer enn å basere seg på fordommer. ;)

Hilsen myk mann!

Hvordan vil du definere en myk mann PIP?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Bare tulla, da. Det er ikke bilde av meg på linken, heller. Bare tull det, og. Jeg kjenner mange bra menn, jeg. Men i min alder, er alle de bra enten homofile eller gift! ;)

Uææææ, hvilken alder er det da??! Er jo singel må vite, og hvis alle de bra enten er homofil eller gift, så forblir jeg jo det også! :P

Hvordan vil du definere en myk mann PIP?

Ja, hva kan nå det være i dagens samfunn *undrer....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rompa behøver ikke å være stor for å være en sprettrompe. Definisjonen er fast-spretten-rett ut-halv-sprettball nederst på ryggen. Den skal ikke henge eller ha myk overgang mellom rygg/rompe eller rompe/lår, da er det flst rompe, hengerompe osv...

Jeg har en liten sprettrompe, noe arvelige greier. Vel, akkurat nå er den en passe stor sprettrompe (normalt stor?) fordi jeg har brukt den som sittepute foran pc'n mens jeg har spist masse sjokolade ++ og vært flittig(?) student siden i fjor høst. Men når jeg bare får ut finger'n -en gang i tida- så blir den nok en liten sprett igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...