lilleblomst Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Dette er vel litt i drøyeste laget???? http://www.kitchypoochie.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Litt for sukkersøtt for meg <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Syns at sengene, putene og noen av båndene var litt fine jeg da. Men det andre ble litt for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Ja enig i at noen av de båndene var fine, kanskje ikke til min border collie ( ), men til de søte miniatyrhundene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 brudekjole faktisk... nei det var mye der som ble drøyt altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Syns at sengene, putene og noen av båndene var litt fine jeg da. Men det andre ble litt for mye. Ja, de var fine, men ikke til en hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Ja, de var fine, men ikke til en hund Ser ikke problemet med en fin seng/pute... Så jo veldig behaglige ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Ja, de var fine, men ikke til en hund Nei, akkurat! Har man ikke vokst fra "prinsessestadiet" og "kle på dukker", så bør man for himmelens skyld holde seg til dukker og ikke la det gå ut over sakesløse dyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikan Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Stakkrs hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Jeg tror jeg skal kjøpe en sånn til Tinka: http://www.kitchypoochie.com/bilder/coats-...44-1201-big.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Nei, akkurat! Har man ikke vokst fra "prinsessestadiet" og "kle på dukker", så bør man for himmelens skyld holde seg til dukker og ikke la det gå ut over sakesløse dyr... Hvis det er meg du "sikter" til så sa jeg at jeg syns sengene så behaglige ut. Er det åsså galt at hunden ligger godt? Men uansett hadde jeg ikke kjøpt noe av det, sa bare det var fint Jeg likte heller ikke klærna og smykkene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Jeg tror jeg skal kjøpe en sånn til Tinka: http://www.kitchypoochie.com/bilder/coats-...44-1201-big.jpg Ha ha ha . Fibi vil ha sånn sølvseng. Hun lover å ta godt vare på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Åja, Tinka blir sååå fin med rosa fuskepels! Det måå du bare kjøpe assa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinems Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Direkte smakløst! Motbydelig den "miniatyrhund med designerklær i veske" trenden.. jeg spyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QUEST Skrevet 5. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2006 Hvis det er meg du "sikter" til så sa jeg at jeg syns sengene så behaglige ut. Er det åsså galt at hunden ligger godt? Men uansett hadde jeg ikke kjøpt noe av det, sa bare det var fint Jeg likte heller ikke klærna og smykkene... Jeg siktet ikke til noen spesiell, jeg prøver å holde meg til å diskutere sak, ikke person.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 5. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2006 Jeg siktet ikke til noen spesiell, jeg prøver å holde meg til å diskutere sak, ikke person.. Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 5. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2006 Guri. Trur jeg bare MÅ ha en slik en rosa kreasjon til Vida. Yppelig å bruke på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camilla bye-pedersen Skrevet 6. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2006 Er det mulig........Er helt tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alucinor Skrevet 6. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2006 Stilig. Lurer på om jeg får kjøpt noe fancy til Rottweilerene jeg. Også tenker jeg Rebi vil ha noe rosa til schäferen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goJJo Skrevet 6. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2006 Houff, det var jo skikkelig smakløst! Bedre å kjøpe seg en bamse å kle på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 10. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2006 Smakløst og direkte motbydelig.... Siden var helt grusom så vidt jeg orka og kikke der inne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2006 Med en gang jeg kom inn fikk jeg helt sjokk! Den dere sengen da med dyne og pute og rule hjul!! Herregud altså!!! Å bruke dyr som moteplagg er bare helt sykt!!!! Også kjoler til dyr!!! Det er greit å ha en sånn seng til hunden sin, den liker den sikkert fordi den er så myk, men de dere klerene også den dere hunden som hadde på seg noe som matchet bamsen sin.. Det er så mange som bare kjøper seg en hund for å kle på den... Arrrg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 16. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2006 Slike sider gir meg frysninger nedover ryggen, og gjør meg direkte kvalm. Å bruke kjæledyrene sine som dukker er motbydelig, og at det i tillegg har blitt mote skremmer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HegeK Skrevet 16. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2006 Dere spyr? siden er så usmakelig at dere såvdt klarte å gå inn å se? Er ikke dette å overdrive litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 16. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2006 Dere er nå søte og da ^_^ Skal ikke mye til for å hisse dere opp heller nei Om dette får dere til å vrenge magesekken, lurer jeg på hvordan dere reagerer på faktisk dyremishandling (ala hjeltramping av valper med stiletthæler).... BTW mange søte senger der Skulle ønske de hadde bedre utvalg i dyrebutikker her i Norge, til akseptable priser vel og merke. De fleste hundesenger her omkring er harde og glatte, over hodet ikke noe min hund ville satt pris på i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar