Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bjerke, NV-06

Line_

Recommended Posts

Skrevet

Det stilte 38 boxere i dag og Buffy gikk nesten helt til topps med 1 AUK 2 AUK HP 2 VK CK 2 BTK Res. Cacib. Så der ble vi kun slått av en tispe på Norsk vinner utstillingen.

• Svar 288
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Sist vi gikk agility (tenker på trening også) var for over en måned siden på NKK tr.heim.. Deco var visst gira for en gangs skyld og disket ved å for første gang ta feil hinder (kan tro jeg var glad vi disket slik ettersom vi har strevd MYE med fart og motivasjon). I hoppen fikk vi endelig vårt første napp. :) Feilfritt og nummer 5 i klassen :) *jubler av glede*

Skrevet

Albert Wight erstattes av Frank Christiansen, Norge begge dager

Hva dømte han opprinnelig?

Nå er Orchidè på plass her hjemme, skal bade hun og Aris i kveld, også slenger Astrid seg på i morra :)

Noen resultater fra i dag som noen vil dele kanskje?

Skrevet

Er det noen som har en hund å låne meg til juniorhandling i morgen?

Trenger sårt en hund til da!

Om du ikke finner noen andre, kan du godt ta til takke me Deco om du vil.. Men han har dårlige vikler fremme, så han kan padle (har dog klart å få han til tittelen nuch).. I tillegg sliter han litt med redd aggresiv så du må ha kontakt med han hele tiden. Er heller ikke sikker på om han har noe sprut i seg når vi er kommet så langt på dag.. Men om du ikke finner noen andre, og er desperat.. Så bare si ifra.. :):)

Guest Christine
Skrevet

Grattis til alle som er fornøyde :)

Mona: Skal Kay til crufts eller?

Skrevet

og jeg må bare få si at jeg ikke er overlegen, men er ikke flink til å kjenne igjen folk som jeg kun har sett på bilder :)

Også er jeg vel litt sjenert

EDIT:_ tar med rex kun i morra :)

Jeg tror jeg så deg på Bjerke i dag. Du var sammen med en annen med en BC også?

Nydelig hund du har i hvert fall, knall farge på han... :P

Skrevet

Er det noen som har en hund å låne meg til juniorhandling i morgen?

Trenger sårt en hund til da!

Har sikkert sagt det 14 ganger, men Saeta er altså ledig :) Kommer bare om vi finner noe å gjøre, så helst vil jeg vite det i kveld i tilfelle :)

Skrevet

Jeg tror jeg så deg på Bjerke i dag. Du var sammen med en annen med en BC også?

Nydelig hund du har i hvert fall, knall farge på han... :)

da var det nok meg du så :) for gikk med en sort/hvit bc.

Takk takk, alltid kos å høre :P

(flere som spurte meg om det var bc eller aussie idag, og fikk masse skryt om fargen og utseendet(litt gøy da) hehe

Skrevet

Noen som vet hvordan det gikk med Guro og Line?

ja, men er redd guro banker meg om jeg sier det, men om Guro sier det gikk dritt så er det bare tull, hu bare bortskjemt når det gjelder resultater :rolleyes:

Skrevet

BcRex: Da så jeg deg! Men jeg trodde ikke det var deg. Så deg når jeg var på vei opp mot dassen, så stod du sammen med en annen med en annen border collie ved inngangen

Skrevet

BcRex: Da så jeg deg! Men jeg trodde ikke det var deg. Så deg når jeg var på vei opp mot dassen, så stod du sammen med en annen med en annen border collie ved inngangen

Hvordan gikk det i juniorhandlinga?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...