Tore Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Skrevet 2. Juli 2006 Nå er vi tilbake etter en Lang Lørdag i Trondheim.. 09-16 på nkk utstillingen, 16-18 der vi skulle sove, 19-22 på hundesonen treff.... Kjempemorro å treffe så mange sonen folk.! Vi var 10stk på sonentreffet på kvelden og så mange sonenfolk på nkk, både som vi hilste på og ikke fikk hilst på, sikkert 20-30stk fra sonen som jeg nå har et ansikt på... Oversikt over utstillingsringene på nkk, isbanen på Leangen... Heldigvis overskyet mesteparten av dagen, men mere en varmt nok.... Elisabeth, SD, Buhund-jenta & Christine.. På den beste plassen å la hundene møtes.! Fra venstre og rundt: Labbis, Kristina, Wesminster, Buhund-jenta, Christine, Cavalita, Basset-Eier, SD, Elisabeth... Og hva mangler.?? jo Hunder.! Bare Buster, Oscar og (Ukjenete)Shady som er så liten at han ikke vises på bildet..... Og til slutt Shady en gang til, med sine vakkre tenner, i genseren til SD.... Jeg må ha vært syk, for jeg har aldri tatt så lite bilder som på Lørdagen... (150bilder bare)
MarieR Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Skrevet 2. Juli 2006 Skikkelig gøy å treffe så mange fra sonen ja! Har truffet mesteparten før jeg da, men alltid hyggelig i godt selskap
Ingvild Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Skrevet 2. Juli 2006 Takk for grilling, folkens! Men "overskyet mesteparten av dagen"? Jeg klarte fint å bli solbrent på den tiden sola var framme. Og det gjør vondt.
Djervekvinnen Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Skrevet 2. Juli 2006 Fine bilder! Er det ingen som har fler? Så koselig ut!
lille_christine Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Skrevet 2. Juli 2006 Det så kjempe koselig ut! Fine bilder også
Guest Christine Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Skrevet 13. Juli 2006 Takk for hyggelig samenkomst eler hva det nå enn heter
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar