ida Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Skrevet 2. Juli 2006 Trodde slikt bare fantes på svært dårlige filmer... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121775 Er det fler med meg som syns slik atferd er noe av det sykeste man kan utsette dyr for?
SnowDOG_ Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Skrevet 2. Juli 2006 Da er man bra desperat ass :S Huff... Ja blant annet men mest SYK!
tuppetroll Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Skrevet 2. Juli 2006 Ja blant annet men mest SYK! Selvfølgelig desperat i formen syk jeg mente da...
alucinor Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Skrevet 2. Juli 2006 Kan være det er mannens legning, noen mennesker tenner på dyr og klarer ikke få annen tilfredstillelse enn å ha sex med dyr. Man kan godt kalle det sykt, men er det mannens legning kan han ikke noe for det. Dog burde han ha holdt seg for god til å sette legningen ut i live da, fetisjer og legninger burde ikke virkeliggjøres med mindre den andre parten er enig i hva som skal skje, og det tviler jeg på at hesten var. Men, dersom han bare var kåt og tenkte få seg et nummer - stakars jævel, han må være stygg som ikke får seg noe annet.
meg123 Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Skrevet 2. Juli 2006 Stakkars hesten!Blir så sint når jeg leser om sånne ting!Kvalme syke perverse mann! :wallbash:
lille_christine Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Skrevet 2. Juli 2006 Herregud hva er det som skjer med folk?? Hvem er det som gjør slikt?
Silje_M_H Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Skrevet 2. Juli 2006 Sykt at folk kan finne på sånt.. Men for å være helt ærlig så tror jeg ikke hesten brydde seg så veldig. Er dette no vondere for hesten enn å bli piska eller sparka med sporer egentlig? Nei jeg tror faktisk ikke denne hesten kommer til å få noen psykiske problemer etter en sånn opplevelse. Jeg synes faktisk mer synd på mannen som antageligvis har store problemer..
Minadachs Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Skrevet 2. Juli 2006 Syns det er like sykt som å være nekrofil
icebluelagoon Skrevet 3. Juli 2006 Rapporter Skrevet 3. Juli 2006 Stakkars man! Tenk å bli ferska i å gjøre noe sånnt da
janne&kenny Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Skrevet 13. Juli 2006 det skjedde i nærheten hvor jeg bor. det er faktisk ikke sant! politiet hadde misforstått bonden! han hadde bare gjemt seg bak hesten! hehe!
ida Skrevet 13. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juli 2006 det skjedde i nærheten hvor jeg bor. det er faktisk ikke sant! politiet hadde misforstått bonden! han hadde bare gjemt seg bak hesten! hehe! Det var da enda godt!
SoppenCamilla Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Skrevet 13. Juli 2006 Det var da enda godt! Godt gjort å misforstå sååå ille i tillegg da.. Men fint han bare gjemte seg.. Stakkars hesten ellers..
>Lene< Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Skrevet 13. Juli 2006 det skjedde i nærheten hvor jeg bor. det er faktisk ikke sant! politiet hadde misforstått bonden! han hadde bare gjemt seg bak hesten! hehe! Ja jeg fikk og med meg det i Aftenbladets artikkel; http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article314952.ece
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar