Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur/treff sandnes/stavanger/jæren

Aya

Recommended Posts

Skrevet

Da har jeg kommet meg til Klepp, og har lyst til å slite ut valpen på noen hundetreff og turer.. Nå har ikke jeg bil, så jeg er avhengig av vennligsinnede bilkjørere, eller treff på togstasjonene:P Men sånt blir man jo enige om. Jeg er iallefall her nesten hele Juli, og så resten av året, hehe.. Jobber enten kveld eller formiddag på Ålgård.

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

JAA! Jeg er med!

Hva med nå i neste uke?

Det er jo meldt utrolig bra vær, så en stran/grilltur hadde jo passet bra da?

Jeg stemmer på Tirsdag/Onsdag :o

Skrevet

Jeg jobber fra halv fem til åtte hele denne uka.. men jeg er helt med litt tidlig på dagen!

Skrevet

Herlig:D Når passer det for folket? jeg jobber fra 10 til 14 hele neste uke, så ettermiddager neste uke passer veldig bra for meg

Skrevet

14, 15 og 16 Juli befinner jeg meg på Bryne, det er jo ikke all verdens avstand fra Stavanger det. Har med meg en hund (samboer og har med én hund) på ferie. Kunne jo latt henne få sosialisere seg litt mer.

Skrevet

OOO!! ikke ta det før onsdag torsdag da.. (kanskje best med torsdag da jeg ikke er sikker på at jeg kommr hjem til onsdag!)

Skrevet

Dette treffet vårt på Torsdag.. Hva med Melsheia, eller hva det heter? Hvis det er fint vær er det jo en viss fare for at det er mye folk på strendene..

Skrevet

Vel- siden det ble så lite svar nå, så stikker jeg en tur til bjerkreim og gjeter kuer i morgen. Hva med en tur på fredag da, eller lørdag? noen som er interesserte i det?

Skrevet

jeg stemmer veldig for fredag ja... kom hjem midt på natten så jeg er driit trøtt :)

Fredag kl 13 i melsheia? da blir sikkert gunn også med ;)

Skrevet

Ikke så tidlig a, jeg jobber til to, og må hjem til klepp fra ålgård for å hente hunden.. Så tilbake igjen. Ingen som tilfeldigvis kjører nesten forbi, og som kunne plukket meg opp der eller i sandnes? Hva med rundt klokka 15/15 30?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...