Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva sier dette bildet dere?


Renate A

Recommended Posts

2504.JPG

Er hun sur? blid? usikker? dominerende??

Har ikke lyst til å si hva jeg mener og hva hunden gjorde før/etter bildet ble tatt.

(sier det senere etter noen svar)

Jeg fikk bare tatt Chicka i et litt typisk hun øyeblikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa det var det jeg også tenkte, ertelysten og selvsikker. :lol:

Vi har nemlig hatt et gjennombrudd idag hvor to tisper kom plutselig på oss og Chicka lkete med dem uten å være bøs og bestemmete.

Flink pike???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsikker og nysgjerrig virker det som hun er. Skal kjekke seg litt opp og sjekke ut den andre hunden.

Det mener jeg også... ser ut som hun skal tøffe seg litt, slik donny gjør når han flørter(som kun noen få heldige har fått set det utrolig stygge flørte blikke til donnen:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på det siste bilde ser hun litt skeptisk ut... men det kan jo vere for at alle står i en klynge da

Ja der lurer hun veldig siden den andre lukter i rompen hennes og Balto lukter på hun andre tispen, Balto er jo Chickas gutt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der lurer hun veldig siden den andre lukter i rompen hennes og Balto lukter på hun andre tispen, Balto er jo Chickas gutt :lol:

hihi... ja må passe på mannen sin... her i huset er det en border(20kg) og en aussie(25kg)som krangler om(virkeli krangler) om lille doffen på 12-15 kg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi... ja må passe på mannen sin... her i huset er det en border(20kg) og en aussie(25kg)som krangler om(virkeli krangler) om lille doffen på 12-15 kg:P

Så søtt!

Chicka ble skremt en gang for hun stod inne i paddocken til hestene og spiste på litt gress, så kom den ene hesten bakfra og snuste hun i rompa, skikkelig dragsug.

Hun skvatt noe inmari og gikk rett i strømtråden stakkars.. :unsure:

Derfor er hun litt usikker når det gjelder snusing bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...