Guest Vicky Skrevet 29. Juni 2006 Rapporter Skrevet 29. Juni 2006 Hei! Nå sitter jeg med valp, og jeg kunne trengt å trene litt til utstilling. Noen som har lyst til å ha en ringtrening i Porsgrunn, Skien eller områdene i nærheten? Hadde vært litt artig. Kunne vært fint å trene litt på sånne ting som bokstaver og bare det å gå i ringen uten å se dum ut. Så kunne vi laget en tenkt situasjon som ligner på utstilling og trene. Håper noen vil være med!
HHC Skrevet 29. Juni 2006 Rapporter Skrevet 29. Juni 2006 Har som før sagt at jeg gjerne vil være med, og Miko har vel halveis meldt seg også? Men hadde vært gøy med noen flere også da, ellers blir det bare mye trening på oss da ;D
tuppetroll Skrevet 29. Juni 2006 Rapporter Skrevet 29. Juni 2006 Jeg kan godt være med med Ace, men da blir det ingen leking altså Vi kunne jo hatt det nede ved bakkestranda?
Guest Vicky Skrevet 1. Juli 2006 Rapporter Skrevet 1. Juli 2006 Ja, bakkestranda høres flott ut! Vi må se om flere må bli med. Hadde vært artig å ordnet at vi ble noen mennesker, og kunne trent litt seriøst til utstilling Også kunne vi hatt med noe å kose oss med i pausa, og rett og slett ha det hyggelig! Så kan vi hjelpe hverandre så godt vi kan. Kanskja Kathrine kan hjelpe oss litt. Hun er super på handling. Rope ut i sonen: Dere fra andre steder må også gjerne være med!
lilleblomst Skrevet 1. Juli 2006 Rapporter Skrevet 1. Juli 2006 Ja Jeg blir gjerne med. Har fått en ung hanne i retur fra valpekjøper (allergi på guttungen) og han har aldri vært stilt. Han er påmeldt på Nesbyen og Bjerke så vi trenger den treningen vi kan få
Guest Vicky Skrevet 1. Juli 2006 Rapporter Skrevet 1. Juli 2006 Ja Jeg blir gjerne med. Har fått en ung hanne i retur fra valpekjøper (allergi på guttungen) og han har aldri vært stilt. Han er påmeldt på Nesbyen og Bjerke så vi trenger den treningen vi kan få Kjempeflott! Bare hyggelig om dere vil være med! Noen fler som vil være med på trening? Vi får prøve å finne en dato og klokkeslett som passer for alle Noen forslag?
Miko Skrevet 1. Juli 2006 Rapporter Skrevet 1. Juli 2006 Å vi trenger masse bortrening, fint om mange vil klemme på Miko å sjekke bittet hans, hihi
tuppetroll Skrevet 1. Juli 2006 Rapporter Skrevet 1. Juli 2006 En dag til uka? Onsdag kanskje? Ikke for sent på kvelden, for jeg begynner på jobb klokka 04.00, og må være hjemme halv 9..
Guest Vicky Skrevet 1. Juli 2006 Rapporter Skrevet 1. Juli 2006 En dag til uka? Onsdag kanskje? Ikke for sent på kvelden, for jeg begynner på jobb klokka 04.00, og må være hjemme halv 9.. det burde være mulig å få til. Men først: Hvor lenge skal vi trene?
lilleblomst Skrevet 1. Juli 2006 Rapporter Skrevet 1. Juli 2006 Jeg er mest mobil på kvelden. Vi har bare en bil og den har mannen min på jobb. Nå før ferien jobber han til 19.00 de fleste kvelder D.v.s. at jeg kan trene fra kl 20.30 ca. Er det sent??
Guest Vicky Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Skrevet 2. Juli 2006 jeg kan som regel når som helst. Men tror det er lurt at vi har det litt tidligere, med tanke på dagslyset. Nå er det jo også lyst på kveldstid... Andre som har synspunkter?
tuppetroll Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Skrevet 2. Juli 2006 Jeg kan ikke etter halv 8 på kvelden...
Guest Vicky Skrevet 2. Juli 2006 Rapporter Skrevet 2. Juli 2006 ok... Jeg lurer på om kanskje 6-8 er en fin tid? Syns det er fint om vi trener før 8 hvertfall.. så er ikke hundene altfor slitne. Men det er opp til dere andre
tuppetroll Skrevet 9. Juli 2006 Rapporter Skrevet 9. Juli 2006 Hiver ut et tidspunkt jeg - førstkommende tirsdag fra 6-8 på Bakkestranda i Skien??
HHC Skrevet 16. Juli 2006 Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 Vet ikke helt hvor andre bor, men dere med små hunder så kan vi sikkert ta med noen i bilen altså Jeg reiser på vannet en uke på tirsdag desverre, men vil gjerne få til noe før Bjerke! NV vet dere ;D Er forresten helt enig med Astrid 6-8 er veldig passelig, også med 5 hunder er det ca 3 kvarter x2 Veldig passelig!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar