Gå til innhold
Hundesonen.no

Tolleren Janco

>Lene<

Recommended Posts

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

For en kjempenydelig liten gutt! :lol:

Hvis du vil ta en tur på Hellestøstranden sammen med hundene våre, må du gjerne si ifra. :o Har jo en liten valp som trenger masse sosialisering med andre hunder. ;)

Det hadde vært kjempehyggelig!

Går allerede en del på Hellestøstranden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede sagt det en del ganger i gjesteboken din, men han er nydelig :P

Og så lurte jeg på om du er fornøyd med selen? Er det EZY DOG sele? Har kjøpt EZY-halsbånd til Aro på Hundeshopen og er godt fornøyd med det. På Randaberg fant jeg faktis et rose EZY-halsbånd i Shaylee sin størrelse så nå har hun og det, har ikke testet det ut men blir sikkert førnøyd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede sagt det en del ganger i gjesteboken din, men han er nydelig :icon_redface:

Og så lurte jeg på om du er fornøyd med selen? Er det EZY DOG sele? Har kjøpt EZY-halsbånd til Aro på Hundeshopen og er godt fornøyd med det. På Randaberg fant jeg faktis et rose EZY-halsbånd i Shaylee sin størrelse så nå har hun og det, har ikke testet det ut men blir sikkert førnøyd :P

Hei Anne.

Det er Ezy Dog sele ja. Dyreshopen har ganske godt utvalg. De har et lager på Mariero i Stavanger som er åpent på kveldstid. Absolutt de jeg synes har best utvalg, og ikke minst, best pris.

Selen er veldig bra, og den passer han nå som valp og som voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bilde av suuupersøt hund! :wub:

Var inne på siden din, kjekt å se bilder fra Byhaugen. :lol:

Kunne jeg lånt det flotte bildet dere har tatt av Willis hvis jeg linker til siden og skriver hvem som har tatt det? :wub:

Prøvde å sende deg en PM angående bildene, men innboksen din er kanskje full?

Så hvis du vil kan jeg sende deg bildene på mail?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å sende deg en PM angående bildene, men innboksen din er kanskje full?

Så hvis du vil kan jeg sende deg bildene på mail?

Hmm, ryddet i innboksen for bare et par dager siden, så det er god plass der. Sender en PM med mailadressen jeg. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Leeenge siden jeg har vært aktiv her inne nå, og tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av mitt vidunder, Janco.

Han er nå snart 6 måneder, tiden går jammen fort. Føler ikke det er lenge siden han bare var bitte liten. Han er en helt fantastisk flott hund. Veldig rolig, snill og tålmodig.

IMG_0265.jpg

Janco bare 5 uker.

IMG_0095.jpg

Janco 8 uker.

IMG_0082.jpg

Janco 9 uker.

*delt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer