Gå til innhold
Hundesonen.no

Tolleren Janco

>Lene<

Recommended Posts

Skrevet

Hei,

Janco er vår herlige Toller. Han ble født i Arendal hos Kennel Adorea 27. april 06, og er 9 uker i morgen.

Vi har bare hatt han i 5 dager.

På Janco sin hjemmeside, www.janco.tv kan dere finne all informasjon om han, videoer og mange bilder. Siste dagers bilder kan dere se ved å klikke her.

Legger gjerne igjen en hilsen i gjesteboken og, da blir vi så glade. :)

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Det var en nydelig toller! Likte spesielt bildene med dummyen og med fuglen. Vil du bruke den på jaktprøver etterhvert? Oversiktelig side har du også :-)

Skrevet

Vel, jeg kan ikke si at det er verdens flotteste tollergutt, for han ligger nemlig rett ut på ryggen i sakkosekken her:)

Men han var en nyderlig liten krabat. Så en fin 2.plass:)

Lykke til med både slitsomme og morsomme dager fremover. Han vil nok gi deg mange gode latterkuler:)

Skrevet

Det var en nydelig toller! Likte spesielt bildene med dummyen og med fuglen. Vil du bruke den på jaktprøver etterhvert? Oversiktelig side har du også :-)

Vi har lyst å prøve det meste, så det er ikke umulig at det blir noe jakttrening etterhvert. :unsure:

Skrevet

Må skrive jeg også da! :wacko: Janco er bare såååå deilig! helt utrolig søt og sjarmerende! Digger han på alle måter :D

stooor klem fra stolt "tante"

Skrevet

Så nydelig! Har han helt mørk snute? De er så pene når de har det! :D

Ja han vil få helt mørk snute etterhvert.

Skrevet

Vel, jeg kan ikke si at det er verdens flotteste tollergutt, for han ligger nemlig rett ut på ryggen i sakkosekken her:)

Men han var en nyderlig liten krabat. Så en fin 2.plass:)

Lykke til med både slitsomme og morsomme dager fremover. Han vil nok gi deg mange gode latterkuler:)

Unnskyld Vera! Verdens nest nydeligste tollergutt, mente jeg. Unnskyld Argon også :P !

• 2 weeks later...
Skrevet

For en nydelig, liten dott :icon_redface: Sida er forresten også veldig fin. Ålreit design!

Tusen takk! Men måtte le av ordet dott :icon_redface: :mellow:

Skrevet

Må bare legge ut et bilde vi tok i går av Hans Majestet Janco. Har ikke fått lagt ut bildene fra gårsdagens tur på siden enda.

Skrevet

Kommer ikke inn på siden jeg.. :P

Hmmm...

Det var rart. Kommer inn her. Men det har vært noe rart med siden. Noen som kommer inn, og andre som ikke kommer inn. Hoster gjennom noe greier i USA, og de klarer ikke å si hvorfor det skjer :P

Bare til å prøve igjen senere :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...