Gå til innhold
Hundesonen.no

Tolleren Janco

>Lene<

Recommended Posts

Hei,

Janco er vår herlige Toller. Han ble født i Arendal hos Kennel Adorea 27. april 06, og er 9 uker i morgen.

Vi har bare hatt han i 5 dager.

På Janco sin hjemmeside, www.janco.tv kan dere finne all informasjon om han, videoer og mange bilder. Siste dagers bilder kan dere se ved å klikke her.

Legger gjerne igjen en hilsen i gjesteboken og, da blir vi så glade. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Vel, jeg kan ikke si at det er verdens flotteste tollergutt, for han ligger nemlig rett ut på ryggen i sakkosekken her:)

Men han var en nyderlig liten krabat. Så en fin 2.plass:)

Lykke til med både slitsomme og morsomme dager fremover. Han vil nok gi deg mange gode latterkuler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en nydelig toller! Likte spesielt bildene med dummyen og med fuglen. Vil du bruke den på jaktprøver etterhvert? Oversiktelig side har du også :-)

Vi har lyst å prøve det meste, så det er ikke umulig at det blir noe jakttrening etterhvert. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg kan ikke si at det er verdens flotteste tollergutt, for han ligger nemlig rett ut på ryggen i sakkosekken her:)

Men han var en nyderlig liten krabat. Så en fin 2.plass:)

Lykke til med både slitsomme og morsomme dager fremover. Han vil nok gi deg mange gode latterkuler:)

Unnskyld Vera! Verdens nest nydeligste tollergutt, mente jeg. Unnskyld Argon også :P !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kommer ikke inn på siden jeg.. :P

Hmmm...

Det var rart. Kommer inn her. Men det har vært noe rart med siden. Noen som kommer inn, og andre som ikke kommer inn. Hoster gjennom noe greier i USA, og de klarer ikke å si hvorfor det skjer :P

Bare til å prøve igjen senere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...