Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen nye bilder som er tatt med det nye objektivet

Tine

Recommended Posts

Skrevet

Kjempe flotte bilder Tine :P Må gå til innkjøp på et nytt jeg også snart :P Du har ikke redigert noen av disse bildene?

Skrevet

Nei,redigerer nesten alldri mine bilder :P Helt orginale bilder også de på albumet mitt på siden :P

Skrevet

Nei,redigerer nesten alldri mine bilder ;) Helt orginale bilder også de på albumet mitt på siden ;)

Kjempefine bilder! ;)

Jeg skulle inn på siden din og kikke, men finner ikke menyen? :unsure:

Skrevet

Jeg vet hva som er gale skal fikse det nå ;) alltid noe ;)

Fant ut hva problemet var her. Har høyere oppløsning på skjermen enn du har laget siden i. Så da flytter rammen i midten seg slik at den dekker over menyen. Ikke rart jeg ikke så den. ;) Hvis jeg krymper vinduet mitt litt, vises alt. ;)

Kjempeflott side og fine bilder! ;)

Skrevet

Har fikset det nå, alt skal være ok nå.... Merket det på skjerm oppløsningen osv... Men takk ;)

• 3 weeks later...
Skrevet

350D'n har litt fokusproblemer, mer enn de større modellene (20D,30D osv) og derav er kompabiliteten for uoriginal optikk dårligere. Jeg ville nok satset på Canon optikk, evt Sigma til 350D. Men jeg har jo sett mange Tamron 70-300 bilder, og til å være den prisen synes jeg det virker veldig bra.

Vil dette si at du mener de større modellene (feks 20D og 30D) er mer kompatible, og at man med ett av disse ikke trenger å kjøpe dyrere optikk fra canon eller sigma - men kan klare seg med billigere merker som Tamron uten å merke store forskjellen?

Til Dog Lover: Pene bilder, flott hund! ;)

mvh

HeliX

Skrevet

Vil dette si at du mener de større modellene (feks 20D og 30D) er mer kompatible, og at man med ett av disse ikke trenger å kjøpe dyrere optikk fra canon eller sigma - men kan klare seg med billigere merker som Tamron uten å merke store forskjellen?

Til Dog Lover: Pene bilder, flott hund! ;)

mvh

HeliX

Det er akkurat det jeg mener :P Men for all del, gå for 30D hvis du vil ha storebroren til 350D, for 20D'n går ut på markedet nå.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...