Aya Skrevet 7. Juni 2005 Rapporter Skrevet 7. Juni 2005 Noen som har noen forslag til navn på en liten papillon gutt? På forhånd tuuusen takk (fra uoppfinnsomme meg..)
Mirai Skrevet 7. Juni 2005 Rapporter Skrevet 7. Juni 2005 Jiba, Ceres.. dersom jeg noen gang ender opp med en ulvehund hanne, skal han hete CARL
Heidi Skrevet 7. Juni 2005 Rapporter Skrevet 7. Juni 2005 Axo - Bailey - Balder - Bandit - Billy - Caro - Coco - Cosmo - Dexter - Dingo - Doffen - Kaiso - Kalix - Karo - Pablo - Pax - Pedro - Pixie . Her er noe navne
LiLi Skrevet 7. Juni 2005 Rapporter Skrevet 7. Juni 2005 Hva heter foreldrene da? Har jo et ganske så uoppfinnsomt navn selv jeg da LiLi (jeg sier altså Liilii, ikke Lilli). Tok det fordi hun heter Live Life (fra oppdretter) og de navnene tilsammen blir LiLi Dessuten heter to av mine beste venner Lillian, og jeg kaller dem Lili! Egentlig ville jeg ha et skikkelig originalt og uvanlig navn, men sånn ble det altså ikke! Hun er en liten LiLi, rett og slett Vet ikke helt hva du kan kalle han jeg nei, men må innrømme at jeg falt helt for Duplo! Det var vel Maria som tenkte på det? Husker ikke, synes i alle fall det var helskjønt! Hvis ikke så kan du bare vente til du er der for å hilse på han, og se om det detter noe ned i hodet ditt da
Wheaten terrier Skrevet 9. Juni 2005 Rapporter Skrevet 9. Juni 2005 Joker er jo et nydelig navn synes jeg da Den spesielle/unike liksom...
Aya Skrevet 9. Juni 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2005 Joker er dødsfint! Men nå har det blitt Mio.. hehe, synes det passer! Mio og Lili ...
LiLi Skrevet 9. Juni 2005 Rapporter Skrevet 9. Juni 2005 Joker er dødsfint! Men nå har det blitt Mio.. hehe, synes det passer! Mio og Lili ... Det passer jo kjempefint, kanskje de blir kjærster? hihi, de er sikkert nusselige sammen! hehe.. Mio var i alle fall nydelig!
Wheaten terrier Skrevet 10. Juni 2005 Rapporter Skrevet 10. Juni 2005 Jepp, fint navn! Jeg er kanskje litt treig, men hvilken rase har du/skal du få?
Aya Skrevet 10. Juni 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juni 2005 Får en papillon gutt i midten av juli
linniogamy Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Skrevet 21. Juni 2005 hm noen: bamse king dennis rufus rampen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar