Gå til innhold
Hundesonen.no

Infanta`s Oh I`m Kelly the Killer

Guest Vicky

Recommended Posts

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar
Guest Vicky

Tekk for superkorslige kommentarer!

Kan nå fortelle at nå for tiden er det Kelly som er sjefen(omtrent). Vicky lar henne herse med henne hele tiden. (F.eks henger i leppa hennes, henger i ørene, eller i øyenbryna) :) Vicky sier ikke noe med mindre Kelly prøver å tygge på noe i huset som ikke er lov, eller annet sånt. Kelly får til og med stjele mat av Vicky... Så der må jeg ta vekk valpen selv. :) Jeg slipper å oppdra dyret omtrent.... Rare dyrene! Vicky har total-adoptert villdyret. Hihi. De er kjempeflinke og Vicky steller godt med Kelly hele tiden ;) Vaktinstinktet til Vicky har steget litt den første tiden Kelly kom hit(passe på huset og Kelly, osv), men begynner å gå tilbake til normal modus nå som Kelly er blitt mer selvstendig. Ellers kan jeg si at Kelly viser seg å være en utrolig smart ung dame, og har allerede lært masse. Inponert over begge dyrene mine.

Er så glad jeg har en hund med et så fantastisk godt språk!

minicopy1fk.jpg

dsc036418fe.jpg

dsc036441qp.jpg

dsc036427cn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Tusen takk for gratulasjoner alle sammen! :P så dem desverre ikke før nå...

Så nydlig :P

Ikke sant papillon er en herlig rase :P ?

Miko og Bailar har veldig lyst til å treffe henne :P

Ja, Papillon er bare en perfekt rase :P Stor hund i lite format. Var kjempemorro å se Miko og Bailar i helgen! De er begge utrolig nydelige :P

Nemmen så nusselig! :P

Hun lignet jo på Bailar da synest jeg :P

Er så fæl med dette ligner på greiene :rolleyes::P

Tusen takk :P morro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde skrevet her, men så hang Sonen seg opp...

Men du vet jo hva jeg synes om lille Kelly :(

Hun er en kjempenudelig liten frøken, blir riktig så misunnelig på deg for de flotte hundene du har!

Noen bilder jeg tok da jeg besøkte Astrid og skjønningene (:P) hennes for en stund siden:

p7030462nd0.th.jpg

p7030471rg0.th.jpg

En hengiven datter kikker opp på sin mor :P:

p7030474it7.th.jpg

"Hva driver lille Kelly med nå da?"

p7030475iw0.th.jpg

Også noen Kelly the Killer bilder (skjønner hva man mener med killer i skjønnhetens forstand i alle fall!)

:devilbanana:

p7030461yw6.th.jpg

p7030467hp5.th.jpg

p7030468vf7.th.jpg

Ingen kan komme å si at dette ikke er nydelige jenter i alle fall! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...

Lenge siden jeg har skrevet i denne tråden. Får prøve å oppdatere den litt :P Har desverre ikke så mye nye bilder. Her er et som ble tatt for en stund siden...

Kelly the Killer

kellywe3.jpg

Kelly som sover på Bjerke.

sovewj0.jpg

Alltid i farta.

galdg3.jpg

(jeg får snart egen speilrefleks, så da kommer det nok mer bilder).

Som mange sikkert vet ble Kelly utsatt for en fallskade, som resulterte i operasjon på Jeløy dyreklinikk. Dere kan lese om det hele i bloggen fra den dagen her:

http://www.blogtown.se/blog.php?year=2007&...p;id=Slipknot89

(Det står etter det som ikke måtte skje.)

På denne blogg-siden kan dere se hvordan beinet hennes så ut en stund etter operasjonen

http://www.blogtown.se/blog.php?year=2007&...p;id=Slipknot89

Man kan si at Kelly sitt liv ble raskt endret fra å være veldig aktiv til å måtte sitte stille. Det var ikke Kelly særlig enig i. Hun tror jo hun er en kenguru. ;) Operasjonen gikk bra, og hun er heldigvis snart treningsklar igjen :P Pelsen er også på god vei tilbake igjen, og hun ser veldig bra ut. Fått flotte frynser og flott pels som sin far.

Det er mulig å følge med på Kelly sin rehabilitering i bloggen. Det vil nok stå mest om Vicky nå som Kelly må være i ro, men skal nok se at Kelly kommer sterkere tilbake snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Her kommer noen bilder av hvordan Kelly ser ut nå.

(ps. hun er IKKE lett å ta bilde av, også var jeg alene så jeg måtte holde Kelly i ro og ta bilde selv, så bildene er elendige).

Trollet snuser.

kellyfx3.jpg

Kelly viser oss hvordan godbiter skal fortæres.

godbitergm4.jpg

Utydelig bilde, vakker Kelly. (og en hånd som kom i veien).

kellykillpm8.jpg

Og hun er faktisk ikke feit, men hun har vanvittig mye pels... :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...