Gå til innhold
Hundesonen.no

Tekstnedlasting

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har vært inne på dafont.com og finner masse fine tekster! skjønner bare ikke hvordan jeg skal laste dem ned? Står download der, så trykker jeg der, men det som kommer er bare en test av teksten!

Noen som kan hjelpe? :unsure:

Skrevet

Du trykke download så så skal den komme i winzip slik at du får åpna den om du ikke har winzip så kan dette lastes ned på www.winzip.com da får du en 30 dagers versjon :D Når du har zippa dem så kommer de opp i winzippen så legger du dem i mappa som heter fonts på maskina di :P Om du ikke finner den så søker du på fonts.. Lykke til :P

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg her eller? Har lastet ned teksten. lagt den i fonts-mappen, men den kommer ikke frem sammen med de andre teksttypene? Noen som skjønner?

Klør i fingrene etter å få laget en banner :lol:

Skrevet

Det er veldig merkelig for det skal gjøre det. Har du lagt de i rett mappe da? Har du lagt dem i samme mappe som de skrift typene som var der fra før?

Skrevet

Nå kom den første opp så jeg fikk brukt den. Gjorde ingenting? Lasta ned to nye men de kommer ikke opp. startet maskina på nytt, trodde det hjalp men det gjorde det ikke. Så de kommer nok bare når de vil eller noe? :)

Nei får ikke noe feilmelding :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...