Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som skal på unkarsfestivalen neste helg?

Tine

Recommended Posts

Skrevet

Ja neste helg er endelig unkarsfestivalen og jeg reiser ned 4 året på rad :P Så lurte jeg på om det var noen her fra sonen som skal ned? Kanskje vi kunne slått av en prat da?? :P Tine

Skrevet

Ja den festivalen slår alt jeg har vært på hverfall :P Den ligger i Suldal. Søk på unkarsfestivalen på goggle så kommer det nok en del opp :P

Skrevet

Jeg er jo singel så hadde jo vært noe for meg.. hehehe :P

Men reiser til Hellas neste helg.. Velger heller det denne gangen jeg.. :P

Skrevet

Ungkarsfestivalen er hysterisk morsomt! :P Er selv fra suldal (der det arrangeres) og har vært med mange år selv!

Neida, man TRENGER ikke være singel, det er en fordel da de fleste er på sjekkeren, men man trenger ikke :P Man må bare være klar for VM i rølpefest :P

Skrevet

Ja det er helt sant man trenger ikke være singel i det hele tatt :P Alltid like morsomt om du har type eller ikke :P

Skrevet

Ungkarsfestivalen er hysterisk morsomt! :P Er selv fra suldal (der det arrangeres) og har vært med mange år selv!

Neida, man TRENGER ikke være singel, det er en fordel da de fleste er på sjekkeren, men man trenger ikke :P Man må bare være klar for VM i rølpefest :P

Der du møtte Trond eller...? :P Det kan isåfall forklare en hel del! :P:P

Skrevet

Der du møtte Trond eller...? :P Det kan isåfall forklare en hel del! :P:P

Tsk, Trond og Silje er søte såh!

Trodde sånne festivaler var noe de arrangerte i grisgrendte strøk med mil mellom hvert menneske, så feil kan man ta :P (evt er rogalandsgeografien min for dårlig)

Skrevet

Så noe på tv om slike fester engang. Slikt det framsto på tv var det fryktelig mange bønder i fylla som skulle sjekke damer på de rareste måter.

Skrevet

Tsk, Trond og Silje er søte såh!

Trodde sånne festivaler var noe de arrangerte i grisgrendte strøk med mil mellom hvert menneske, så feil kan man ta :P (evt er rogalandsgeografien min for dårlig)

Ingen som har sagt at Suldal er så himla sentralt nei :P Vi har to matbutikker rett ved siden av hverandre og dett er dett!

Jepp, men den var litt intern da...! :P

Nei traff han ikke der :P Traff han på fest med puppeballonger og penisboller! (fremdeles internt :P)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...