Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor ofte bader du hunden din? Med såpe og vann altså


Lemen

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Veldig sjeldent, hvis han har rullet mye i gresset eller blitt møkkete på en annen måte.

Har nettop bada han nå, for nå begynte det å lukte av han.

Også er han uheldig å tisser på labbene, også har han hvite labber, ikke akkurat delikat å se på :rolleyes:

Nå er han hvit der han skal være hvit igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg ute å shoppet hundeting, og traff på 4 stk hund på min vei. 1 Dvergschnauzer, 1 boxermix, 1 engelsk setter og 1 eventyrmix, og alle luktet utrolig skitten "feitpelset" hund. Koselige snille hunder, og eiere likeså, men kjære vene, det er da lov å vaske husdyrene sine..!

Det stinka hund av hendene min lenge etterpå, og lunsjavtalen min lurte faktisk på om jeg kom rett fra en hundegård, for h*n merket lukta også.. Selvfølgelig kunne jeg ungått all lukta, men jeg synes det er trivelig å møte andre hundeiere og hundene deres, og snakke litt og klappe på pelsen. Og ikke er det et problem for meg heller, det er ikke jeg som velger å bo med en stinkador i huset, jeg bare skjønner ikke at folk orker det.. Er det slik at lukta hører til med hundeholdet? Eller blir hundeeieren rett og slett immun mot bikkjelukta (jeg synes det er litt rart egentlig for vi lukter jo vår egen svette, så da må vi vel merke om bikkja stinker også..) Jeg merker i allefall når Sophus stinker, og da får han et bad på rappen. Så nå lurer jeg på hva dere andre gjør? Om hvor ofte dere bader hunden deres? Og er det bare jeg som er sær som ikke liker lukta av skitten hund? :D

Jeg bader hunden min når jeg har vært i ett skitten vær, og møkka renner fordi hun har vassa i de værste pyttene. Og jeg vasker henne åsså når jeg lukter at hun ikke lukter "god hund". Og da kommer såpe og vann inn i bildet. Så bikkja mi kan jeg si lukter ganske godt, og det synes jeg er utrolig viktig at man ikke behøver å kjenne møkk å fett på hendene etter å ha kost en hund. Møkk er åsså en vei til infeksjonerl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...