hildand Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Skrevet 22. Juni 2006 Er det noen som tilfeldigvis skal dit som kunne hjulpet meg litt? Jeg skal stille begge bikkjene mine, samtidig, i forskjellige ringer, så jeg sliter litt. Er det noen snille sjeler der ute som kunne stilt Castor hvis det kræsjer helt? Begge skal stilles ca. 11.30. Han er snill gutt, drar ikke i båndet og gjør jobben sin i ringen som han skal. Send meg PM eller svar på denne tråden hvis det er noen som kan!
Caroline Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Skrevet 22. Juni 2006 Oi, nå ble jeg frista! Jeg fikk ikke meldt på selv nemlig... Men da må jeg komme meg dit på et vis bare... Kan alltids høre om pappa vil bli med en snartur til Nes på søndag da...
hildand Skrevet 25. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juni 2006 Takker Caroline for flott hjelp på utstillingen i dag! Kunne ikke klart det uten henne!
hildand Skrevet 25. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juni 2006 Hvordan gikk det i dag? Castor fikk: 1AUK 1AUKK HP 2VK CK 3BHK Veldig fornøyd! Athene fikk 1JK 2JKK, og jeg er fornøyd med det, for hun er en liten barnerumpe
Monab88 Skrevet 25. Juni 2006 Rapporter Skrevet 25. Juni 2006 Castor fikk: 1AUK 1AUKK HP 2VK CK 3BHK Veldig fornøyd! Athene fikk 1JK 2JKK, og jeg er fornøyd med det, for hun er en liten barnerumpe hehe, gratulerer Athene kommer seg nok når hun får vokst litt. Hørte forresten at Otto ble BIR på Oppdal i dag Jeg har tilbringt dagen med Odin(Heading for happiness) i dag. Han er så herlig Vi har vert hos Nellyvill og sett på valpene, og Odin var såå flink med dem.
hildand Skrevet 25. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juni 2006 hehe, gratulerer Athene kommer seg nok når hun får vokst litt. Hørte forresten at Otto ble BIR på Oppdal i dag Jeg har tilbringt dagen med Odin(Heading for happiness) i dag. Han er så herlig Vi har vert hos Nellyvill og sett på valpene, og Odin var såå flink med dem. Ja, fikk melding av oppdretter! Herlig! Han er jo flott da. Odin er en kjempesuper hannhund! Rolig og snill. Synd han har HD...
Monab88 Skrevet 25. Juni 2006 Rapporter Skrevet 25. Juni 2006 Ja, fikk melding av oppdretter! Herlig! Han er jo flott da. Odin er en kjempesuper hannhund! Rolig og snill. Synd han har HD... Huff, ja jeg vet. Heldigvis er han ikke plaga med det enda. Her er et bilde av Odin og valpen som snart kanskje blir den nye broren hans Aslak skal han hete.
hildand Skrevet 25. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juni 2006 Huff, ja jeg vet. Heldigvis er han ikke plaga med det enda. Her er et bilde av Odin og valpen som snart kanskje blir den nye broren hans Aslak skal han hete. Næ, så herlig!!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar