Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny msn


Marthe

Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Mess patch tror jeg ligger midt på siden der: http://www.mess.be/ . Det er ikke noe som ligger inne fra før, (og si ifra hvis det er feil side, jeg er blÅnd og gubben er bortreist :huh: )

Helt riktig side, men jeg skjønner ingenting.. hva i all verden skal jeg laste ned der da. *skikkelig kinderegg*

Tusen takk for tålmodigheten Elisabeth...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skifter man språk?

Ekke så god i Engelsk ;)

Du kan ikke ha installert den engelske messenger da.. :P

Min er på norsk, noen andre her som har på norsk- eller er jeg unik? *håper* :huh:

Edit: er det noen som vet hva forespørsel er- fikk det på messengeren og skjønner virkelig ikke hva det er?

Jeg er ikke kinderegg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ikke-diremeldings kontakter? Og hvordan får jeg fjernet det? ikke skjule det, men fjerne det.

det er di kontaktene som ligger på evt hotmailen din, som du ikke har som msn kontakter. sletter du disse så sletter du di fra hotmailen din også. fr å slette di høyreklikker du å trykker slett.. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få bort reklamen må du laste ned "mess patch". Det gjør du på http://www.mess.be/. For å finne fram til "mess patch" så søker du. Under download ligger MSN Addons, Bots, velg den og så leter du deg fram i listen etter "mess patch". Hvis du ikke gidder å lete, så søker du bære etter "mess patch", søkeknappen finner du lett når du har gått inn på downloads, msn addons and boots.

Disse muligheter får du med "mess patch" : enable polygamy, install custom games, disable nudges, remove add contact label, remove msn search bar, remove banner ad, remove msn today button, fix nickname length, remove white (text ad) space from conversation windows, distinguish Idle from Away status (English version only), remove MSN logo (from main and conversation window), remove premium services (what's hot), remove conversation window search button, remove email button, remove my space button, remove all contact card buttons, disable nudge protection, remove user is writing message, remove Winks/packs and/or nudges buttons and change handwriting tab images to text, m.m.

Litt mer grundig forklart en tidligere idag, skulle lagt det ut tidligere men etter en natt med eksamensangst så har jeg tatt igjen litt søvn B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinderegget igjen...

Jeg har nå prøvd å legge til et par mennesker, men aner ikke hva som skjer... jeg har lagt til deres e-post adresse og klikket på lagre. Har de da fått invitasjon til å leke med meg, eller må jeg gjøre noe annet festlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr det når det er en "kontaktliste" som heter "Non-Instant Messagig Contacts"? Det ligger en person under der...

Er nok dette som heter ikke-direktesamtalekontakter hos meg. og det er di kontaktene som ligger på evt hotmailen din(du evt har hatt på msn og sletta, som du ikke lenger har som msn kontakter, eller at det bare er folk du har sendt mail til før som har lagt seg på hotmailen din.).

EDIT: ja litt merkelig forklart, men håper du skjønte det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du sletter noen fra msn så legges de der så du ikke miser mailadressen i tilfelle du trenger den en gang, blir bare som en mailadresseoversikt om det kommer flere dit etterhvert...

Edit : 3 forskjellige forklaringer nå, nten er det helt klart eller så er du mere forvirret.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du sletter noen fra msn så legges de der så du ikke miser mailadressen i tilfelle du trenger den en gang, blir bare som en mailadresseoversikt om det kommer flere dit etterhvert...

Edit : 3 forskjellige forklaringer nå, nten er det helt klart eller så er du mere forvirret.... :P

det er også folk som evt ikke har msn, men som du har lagret i kontaktlista på hotmailen, så adressen ligger der :P

Hvertfall så har jeg tre stk :D tilogmed NKK sin ligger på min :P og dem har jeg aldri prata me på msn :P hihih, det skulle tatt seg ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...