Gå til innhold
Hundesonen.no

campingstol


Fillerya

Recommended Posts

Hva slags stol har dere med på utstillinger? Har tenkt til å kjøpe en sånn man bare kan klappe sammen og tar vliten plass og er enkel å ta med seg. De på europris kan man putte oppi en liten bag og er praktisk, men ikke den mest komfortable stolen som finnes.

Min samboer ønsker seg en "gammeldags" campingstol. Vi har sett på en også på europris og den er til og med regulerbar i ryggen. Den stolen er ikke spesielt plassbesparende. Ser for meg vi komme der med to lenestoler og trimmebord og bikkje!

Har ikke lagt merke til hva slags stoler utstillingsfolket buker. Så hva bruker dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Kjøpte på plantasjen til 300,- trur jeg det var.

SAmmenleggbar i pose, armlen, plass til å ha mobil og penger+ sånn "bilk" for å ha flaske i!

Edit: Prikklik som Jeampi sin(nesten) Mangla bare den mobillomma, så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Marianne:

Jeg og Jeanette har nesten helt like..

Veit ikke hvor hu kjøpte den, men jeg kjøpte den på Plantasjen for 2-300 trur jeg det var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marianne:

Jeg og Jeanette har nesten helt like..

Veit ikke hvor hu kjøpte den, men jeg kjøpte den på Plantasjen for 2-300 trur jeg det var :)

ja jeg så det! ;) men så på den siden Jeampi hadde tatt bilde fra og den kostet bare rundt 70 DKK! men de sender ikke til andre land! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en rød camping stol som jeg bretter "oppover" slik at den blir lang og tynn når jeg bærer den med meg.

http://www.toolworld.dk/images/96355.jpg

De har en veldig lik en på europris til 79 kr. Men saboer synes den er litt kort i setepartiet (han vil jo ha lenestol dah, litt høye krav til en stol til det forbruket må jeg si :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi har to sånne stoler som er sammenleggbare også har vi en "sofa"(kjøpt på biltema) altså toseter. vi bruker smregel bare toseteren da men er det flere med oss så tar vi alle stolene med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en rød camping stol som jeg bretter "oppover" slik at den blir lang og tynn når jeg bærer den med meg.

http://www.toolworld.dk/images/96355.jpg

Jeg har også en sånn en.. De er jo kjempegode å sitte i, lette å ta med seg og har til og med en lomme til å ha flaske eller lignende i, på armlenet..

Tror den blekjøpt på en bensinstasjon jeg, til 100 kr omtrent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...