Gå til innhold
Hundesonen.no

campingstol

Fillerya

Recommended Posts

Skrevet

Hva slags stol har dere med på utstillinger? Har tenkt til å kjøpe en sånn man bare kan klappe sammen og tar vliten plass og er enkel å ta med seg. De på europris kan man putte oppi en liten bag og er praktisk, men ikke den mest komfortable stolen som finnes.

Min samboer ønsker seg en "gammeldags" campingstol. Vi har sett på en også på europris og den er til og med regulerbar i ryggen. Den stolen er ikke spesielt plassbesparende. Ser for meg vi komme der med to lenestoler og trimmebord og bikkje!

Har ikke lagt merke til hva slags stoler utstillingsfolket buker. Så hva bruker dere? :)

Guest Christine
Skrevet

Kjøpte på plantasjen til 300,- trur jeg det var.

SAmmenleggbar i pose, armlen, plass til å ha mobil og penger+ sånn "bilk" for å ha flaske i!

Edit: Prikklik som Jeampi sin(nesten) Mangla bare den mobillomma, så :)

Guest Christine
Skrevet

Marianne:

Jeg og Jeanette har nesten helt like..

Veit ikke hvor hu kjøpte den, men jeg kjøpte den på Plantasjen for 2-300 trur jeg det var :)

Skrevet

Marianne:

Jeg og Jeanette har nesten helt like..

Veit ikke hvor hu kjøpte den, men jeg kjøpte den på Plantasjen for 2-300 trur jeg det var :)

ja jeg så det! ;) men så på den siden Jeampi hadde tatt bilde fra og den kostet bare rundt 70 DKK! men de sender ikke til andre land! ;)

Skrevet

De har på Jysk.. til 69 kr og 100 eller noe.. jeg kjenner noen som har de og de sier at de er bra ;)

oi så ålreit! ;) litt praktisk med en som er enkel å ta med seg! og jeg må ha rygg støtte, så den virka veldig ålreit! :)

Skrevet

Jeg kjøpte mine på hydro texaco :):rolleyes:

Vet ikke helt hvor mye hver kosta da... ;) Er liksom en slags lenestol... Litt lengre i ryggen enn den firkanta til Jeampi, og Christine som sier hun har nesten lik.. ;)

Skrevet

Vi har samme som Jeampi's.

Bare i lime grønn og turkis, ga 99,- kr pr stk på plantasjen for litt sia.

Klapper den sammen å putter den i vesken som hørte til, lett å ta med seg :)

Skrevet

Jeg kjøpte den på en eller anne sånn alt mulig butikk slik som chlas olson og betalte 150 kr for den. Jeg har hatt den i snart 3 år :wub:

Skrevet

ja vi har to sånne stoler som er sammenleggbare også har vi en "sofa"(kjøpt på biltema) altså toseter. vi bruker smregel bare toseteren da men er det flere med oss så tar vi alle stolene med.

Skrevet

jeg har en rød camping stol som jeg bretter "oppover" slik at den blir lang og tynn når jeg bærer den med meg.

http://www.toolworld.dk/images/96355.jpg

Jeg har også en sånn en.. De er jo kjempegode å sitte i, lette å ta med seg og har til og med en lomme til å ha flaske eller lignende i, på armlenet..

Tror den blekjøpt på en bensinstasjon jeg, til 100 kr omtrent..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...