Gå til innhold
Hundesonen.no

Om hundesonens butikk

Djervekvinnen

Recommended Posts

Det virket som en kjempeide, og alle var så gira på klær med hundesonens logo, men i ettertid sitter jeg med inntrykket at de færreste har kjøpt noe. Så Espen, admin etc. hvordan går det med butikken? Ble det en suksess? Var det en god ide? Eller ble det ikke så bra som forhåpet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe vi føler behov for og diskutere, så den flyttes hit. Svarer kort og greit her selv om dette burde vært sendt pm på.

Butikken har gitt ok salg i forhold til tiden som er brukt på markedsføring og laging av siden. Om det kommer en ny løsning i fremtiden kan hende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne godt tenkt meg noe der i fra men vet ikke helt om jeg tør å bestille, jeg er stor og liker ikke å gå med klær som klister seg til kroppen så jeg vet ikke helt om jeg tør bestille.

kanskje jeg kan prøve en t-skjorte for herre og hvis ikke den passer gi den til Jostein?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så ****** dyrt så jeg syns ikke det er rart.

Nå har jeg forøvrig ikke vært inne på siden på en stund, så hvis prisene er satt ned tar jeg det tilbake.

er 189 ,- for en t-skjorte dyrt?

Og 159,- for en topp? Jeg syns nå at det er en levbar pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne godt tenkt meg noe der i fra men vet ikke helt om jeg tør å bestille, jeg er stor og liker ikke å gå med klær som klister seg til kroppen så jeg vet ikke helt om jeg tør bestille.

kanskje jeg kan prøve en t-skjorte for herre og hvis ikke den passer gi den til Jostein?

Jeg er og veldig usikker på størrelsene. Tror de blir i det minste laget for meg, for jeg hadde lyst på en av toppene eller singlettene. Men jeg skal bestille til høsten, for jeg har ikke råd akkurat nå (og det er ikke pga høye priser men heller et budsjett under dørstokknivå :) ). Men er veldig usikker på størrelser ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Skal vi ikke bare være glad, for at Admin stiller opp og lager en nettbutikk for interisserte? Ok, ja prisene var kanskje ikke så lave akuratt, men jeg syns faktisk det er verdt det. De som laget forumet, nettbutikken, og får oss til å få en hyggelig hverdag, treffe nye venner osv, de betyr utrolig mye for meg, og jeg er faktisk villig til å betale...

Hadde det ikke vært for sonen, hadde jeg hatt nedtrykt selvtilitt, en HEL gal hund uten kontroll, ikke kunnet noen ting om hunder, ikke turt og dra på show, utstillinger osv..

Tusen Tusen Takk Alle Sammen :)

Og om dere tenker dere om så er ikke 189,- for en t-shorte så dyrt, når man tenker på minnene fra sonen, alle de nye vennene, og alt det arbeidet flka har lagt ned i forumet, slik at vi ikke skal sitte på ræva dagen lang uten å ha noe og gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro at kvaliteten er bra, og da må man betale litt for det. Hundesonen skal jo faktisk ha litt utbytte av det også...Og hvis man kjøper en t-skjorte/topp så koster det 30 kr i frakt så man får det til under 200 kr....(eller 210 kr) jeg syns IKKE det er dyrt hvis man først skal ha seg en t-skjorte. Hvis de skulle satt ned prisene så hadde også kvaliteten gått ned, skjortene hadde vært ekle i stoffet,falmet i fargen og blitt hullete med en gang...

De må jo ta de prisene som folk gjennomsnittlig kan betale for. Det er litt vanskelig å ta hensyn til at noen kjøper klær på fretex,bikbok eller dolce&gabbana.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalitet koster :wub: Vi har valgt og gå etter kvalitet, hvis ikke måtte vi tatt imot bestillinger og deretter sendt ut. Vi måtte derfor tatt et høyere beløp på tjenesten vi utførte siden dette vil koste oss endel TID.

Har forresten lagt til noen nye vesker der nå !

Dessuten er det sommretilbud på mange varer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uhm.. 109 kr for en tanga var vell litt dyrt? hvertfall med tanke på frakt og porto så blir det en dyr streng :lol: er det noen som har erfaringer med toppene? eller t-sjortene? vi er flere som lurer på det..? jeg bruker M til vanlig kan jeg da bestille M eller bør jeg ta L.. vill ikke ha ei stram klistrete t-sjorte heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg skal hente valp om 14 dager, og nå ser det ut som tispen min får løpetid svært snart. Har noen erfaring med å få en ny valp inn i familien samtidig med at den voksne hunden får løpetid? Bør jeg be om å utsette henting av valpen?
    • Det er mange måter å gjøre dette på. Og man bør definitivt ha en plan, for alenetrening fram til en hel arbeidsdag kan ta tid. Med den siste hunden vår tok det 6 mnd. Jeg var da delvis ufør, så mannen hadde ham med på kontoret de dagene jeg var på jobb. Personlig mener jeg at man bør være hjemme med valpen minimum en uke, helst to, for å bruke tid sammen, bli kjent både med hverandre og den nye hverdagen, og etablere litt rutiner, før man i det hele tatt kan starte alenetreningen gradvis. Så bruker man tiden man har, men minst et par uker med systematisk alenetrening hjelper for de fleste. Når man må tilbake på jobb er det mange muligheter. Det viktigste er å ikke pushe valpen for lenge for tidlig, da risikerer man i verste fall å få en hund som ikke tåler å være alene hjemme i det hele tatt, og det er ganske slitsomt. Hjemmekontor. Ta med hunden på jobb.  Hundepasser/hundebarnehage (NB! Vær ekstremt nøye på hundebarnehage, der trenger valpen også tilvenning, og 5 dager i uken er alt for mye. Det er MYE stimuli, stress og påvirkning på slike steder, og det bør være en god plan for hvordan hundene får nok ro i løpet av dagen. Sjekk gjerne at de som håndterer hundene til daglig, altså ikke bare daglig leder, har kursing og faktisk kunnskap om språk og adferd hos hund, å "bare være glad i hunder" er ikke nok på slike steder). Om man er flere i huset, kan man flekse på jobbtid slik at en kan dra tidlig på jobb og komme tidlig hjem, og den andre drar sent. Nabo/familie/venn som passer valpen på dagtid og etterhvert stikker innom og lufter. Omplasseringshund som er vant til å være alene hjemme, heller enn valp. Da bør man også bruke tid på å bli kjent, og starte rolig og gå forsiktig frem med alenetrening på nytt sted, men så lenge de er vant til (og komfortabel med!) å være alene så bør treningen gå ganske raskt.  
    • Jeg lurer på hvor lenge man bør ta fri fra jobb for å være hjemme med den nye valpen, dersom man ikke har mulighet for hjemmekontor? Jeg har en valpebok der det anbefales 5-6 uker, men dette er jo ikke så enkelt i praksis. Det kan sikkert variere mye når valpen er tilvendt å være alene hjemme også. Noen tips?
    • Har ikke egenerfaring, men omgåttes en håndfull whippets. Tur i typisk norsk skog er meg bekjent ikke noe nevneverdig problem. Herjer hunden i skogen kan det såklart bli en skramme her eller der uavhengig av rase, men jeg har aldri hørt at det er noe vesentlig verre med whippet. Når det gjelder munnkurv mtp. jaktlyst så vil det hindre skade og drap av byttedyr, men jagingen og stresset blir jo det samme. Hunden skal ikke jage vilt (eller tamt strengt tatt) så du bør ha tilgang til åpne og/eller inngjerdede områder som hunden kan få løpe fra seg på. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...