Gå til innhold
Hundesonen.no

Om hundesonens butikk

Djervekvinnen

Recommended Posts

Skrevet

Det virket som en kjempeide, og alle var så gira på klær med hundesonens logo, men i ettertid sitter jeg med inntrykket at de færreste har kjøpt noe. Så Espen, admin etc. hvordan går det med butikken? Ble det en suksess? Var det en god ide? Eller ble det ikke så bra som forhåpet?

Skrevet

Dette er ikke noe vi føler behov for og diskutere, så den flyttes hit. Svarer kort og greit her selv om dette burde vært sendt pm på.

Butikken har gitt ok salg i forhold til tiden som er brukt på markedsføring og laging av siden. Om det kommer en ny løsning i fremtiden kan hende.

Skrevet

Det er jo så ****** dyrt så jeg syns ikke det er rart.

Nå har jeg forøvrig ikke vært inne på siden på en stund, så hvis prisene er satt ned tar jeg det tilbake.

Skrevet

kunne godt tenkt meg noe der i fra men vet ikke helt om jeg tør å bestille, jeg er stor og liker ikke å gå med klær som klister seg til kroppen så jeg vet ikke helt om jeg tør bestille.

kanskje jeg kan prøve en t-skjorte for herre og hvis ikke den passer gi den til Jostein?

Skrevet

Det er jo så ****** dyrt så jeg syns ikke det er rart.

Nå har jeg forøvrig ikke vært inne på siden på en stund, så hvis prisene er satt ned tar jeg det tilbake.

er 189 ,- for en t-skjorte dyrt?

Og 159,- for en topp? Jeg syns nå at det er en levbar pris...

Guest Christine
Skrevet

Jeg kommer kanskje til og kjøpe noe snart :)

Skal se litt nøye, og maase på mamma, ;)

Skrevet

kunne godt tenkt meg noe der i fra men vet ikke helt om jeg tør å bestille, jeg er stor og liker ikke å gå med klær som klister seg til kroppen så jeg vet ikke helt om jeg tør bestille.

kanskje jeg kan prøve en t-skjorte for herre og hvis ikke den passer gi den til Jostein?

Jeg er og veldig usikker på størrelsene. Tror de blir i det minste laget for meg, for jeg hadde lyst på en av toppene eller singlettene. Men jeg skal bestille til høsten, for jeg har ikke råd akkurat nå (og det er ikke pga høye priser men heller et budsjett under dørstokknivå :) ). Men er veldig usikker på størrelser ja.

Skrevet

er 189 ,- for en t-skjorte dyrt?

Og 159,- for en topp? Jeg syns nå at det er en levbar pris...

Jeg syns det er dyrt nok, for å si det sånn.

Men så kjøper for det meste jeg t-skjorter for førti kroner på Fretex.

Guest Vicky
Skrevet

Syns det var helt ok priser jeg :) er ikke noe billigere på f.eks Bik Bok.

Guest Christine
Skrevet

Skal vi ikke bare være glad, for at Admin stiller opp og lager en nettbutikk for interisserte? Ok, ja prisene var kanskje ikke så lave akuratt, men jeg syns faktisk det er verdt det. De som laget forumet, nettbutikken, og får oss til å få en hyggelig hverdag, treffe nye venner osv, de betyr utrolig mye for meg, og jeg er faktisk villig til å betale...

Hadde det ikke vært for sonen, hadde jeg hatt nedtrykt selvtilitt, en HEL gal hund uten kontroll, ikke kunnet noen ting om hunder, ikke turt og dra på show, utstillinger osv..

Tusen Tusen Takk Alle Sammen :)

Og om dere tenker dere om så er ikke 189,- for en t-shorte så dyrt, når man tenker på minnene fra sonen, alle de nye vennene, og alt det arbeidet flka har lagt ned i forumet, slik at vi ikke skal sitte på ræva dagen lang uten å ha noe og gjøre...

Guest Vicky
Skrevet

Enig med Christine :) Også er jo produktene i nettbutikken flotte!

Skrevet

Jeg vil tro at kvaliteten er bra, og da må man betale litt for det. Hundesonen skal jo faktisk ha litt utbytte av det også...Og hvis man kjøper en t-skjorte/topp så koster det 30 kr i frakt så man får det til under 200 kr....(eller 210 kr) jeg syns IKKE det er dyrt hvis man først skal ha seg en t-skjorte. Hvis de skulle satt ned prisene så hadde også kvaliteten gått ned, skjortene hadde vært ekle i stoffet,falmet i fargen og blitt hullete med en gang...

De må jo ta de prisene som folk gjennomsnittlig kan betale for. Det er litt vanskelig å ta hensyn til at noen kjøper klær på fretex,bikbok eller dolce&gabbana.......

Skrevet

Kvalitet koster :wub: Vi har valgt og gå etter kvalitet, hvis ikke måtte vi tatt imot bestillinger og deretter sendt ut. Vi måtte derfor tatt et høyere beløp på tjenesten vi utførte siden dette vil koste oss endel TID.

Har forresten lagt til noen nye vesker der nå !

Dessuten er det sommretilbud på mange varer :)

Guest Christine
Skrevet

Ikke jeg heller.

Har leitet etter de nye veskene, men ikke sett de. Sku inn i dag, men fant ingen butikk :lol:

Skrevet

uhm.. 109 kr for en tanga var vell litt dyrt? hvertfall med tanke på frakt og porto så blir det en dyr streng :lol: er det noen som har erfaringer med toppene? eller t-sjortene? vi er flere som lurer på det..? jeg bruker M til vanlig kan jeg da bestille M eller bør jeg ta L.. vill ikke ha ei stram klistrete t-sjorte heller..

Skrevet

Nei det er ikke meg!!

sierem alle.

Hvem er det da? Fikk han betalt? Eller var det en ukjent en som håpet på å bli oppdaget av modellbransjen så han stilte opp frivillig?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
    • Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...