Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor har det blitt av alle beagler?


Symra&Pippin

Recommended Posts

Beagler er fine hunder ja :wub: Driver å leter etter hunderasen som passer for meg, og kikket litt på hjemmesider til noen oppdrettere av beagel. Virker som de fleste bare selger til jegere. Så hvis du ikke har så mange hare-/rådyrjegere rundt deg er kanskje det litt av forklaringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var mye flere beagler før. Husker at jeg likte dem veldig godt da jeg var barn, og ønsket meg en. Nå kan jeg ikke huske sist jeg så en, det er leeeenge siden!

Så en beagel på Lillehammer i går. Det var 62 skolekorps på stevne der i helgen og bikkja snuste rundt og koste seg. Den så ut som den trodde det var 17. mai, men med skuffende lite pølser og is på bakken! Beagel er en veldig morsom rase!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et par Beagler i området her. Synes de er kjempesøte hunder.

Ellers vet jeg at Beagler blir mye brukt til dyreforsøk blant annet på Rikshospitalet. Men det var kanskje ikke denne typen info du var ute etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være det som er grunnen til at det ikke bor noen i området her, her er det vel mest rypejakt det går i. Før i tiden var kanskje beagler mer familiehund. Verden går framover hvis det er sånn at oppdretterne nå vil at alle valpekjøperne skal bruke hundene aktivt til jakt. Sofabeagler har vel litt lett for å legge på seg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...