Gå til innhold
Hundesonen.no

Besøksteller på hjemmesiden

Havana

Recommended Posts

Holder på å lage en besøksteller fra scratch. Er det noen snille folk der ute som vil ta en bitteliten titt innom http://www.isaktheo.com, så jeg får testet om den virker? Foreløpig er ikke telleren synlig for dere, men den er vel ikke akkurat så veldig spennende å se på uansett. På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker folkens! Den ser ut til å virke, men det er selvfølgelig bare å fortsette å besøke siden ;)

Da har jeg tittet innom:) Fine sider, forresten!

Ønsker en teller til min side, jeg også; Noen som kan hjelpe?

Takk :)

Det finnes noen nettsteder som tilbyr gratis tellere, men jeg har ingen linker til dem akkurat nå. Har brukt Bravenet-teller på noen andre sider, men jeg er ikke så begeistret for den. Bravenet har et reklameopplegg som ikke å anbefale. F.eks har det hendt at den automatisk forsøker å laste ned suspekt programvare når jeg har sjekket statistikken <_< . Heldigvis har det blitt stoppet av brannmuren.

Hvis du skal lage selv, krever det at du i kan litt asp eller php (webprogrammeringsspråk), og at du har webhotell/server som støtter dette. Den jeg holder på å lage nå er kodet i php og lagrer resultatet i en database.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...