Gå til innhold
Hundesonen.no

Agilitystevner i Bergen

Gronnis

Recommended Posts

Så på NKK's terminliste for agility og så noe jeg ble ganske forvirret av:

image3321np.png

Henger disse stevnene sammen? Hva skal dette egentlig bety? Og på bergen agilityklubb sin side står det at de skal ha stevne i Nordnæsdalen samme dato (24-25 juni)??? Skjønner ingenting jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et trippelstevne og det skal være i Nordnesdalen. Retrieverklubben og Askøy hundeklubb skal ha stevne lørdag 24/6 og Bergen Agilityklubb skal ha stevne søndag 25/6 (NKK status (heter det det?)).

Håper du ble litt klokere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et trippelstevne og det skal være i Nordnesdalen. Retrieverklubben og Askøy hundeklubb skal ha stevne lørdag 24/6 og Bergen Agilityklubb skal ha stevne søndag 25/6 (NKK status (heter det det?)).

Har de flytta det til nordnesdalen altså?

Sist så var det jo på Nesstun(gammle travparken der) for det vet jeg for da var meg og Jostein banemannskap,ser ikke vekk i fra at vi blir spurt i år også, men da skal jeg ha med kamera så jeg får tatt noe bilder også ;) (hvis vi skal være med altså).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flyttet til Nordnesdalen for de var for seint ute med søknad om banen på Nesttun så den er opptatt, men ettersom jeg har forstått, er vi tilbake på Nesttun neste år da søknaden allerede er levert inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flyttet til Nordnesdalen for de var for seint ute med søknad om banen på Nesttun så den er opptatt, men ettersom jeg har forstått, er vi tilbake på Nesttun neste år da søknaden allerede er levert inn.

jaja, vi får vell det til i nordnesdalen også skal jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hele stevnet forgår på Bergen Agilityklubb sin bane begge dager? Og bare der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Misunne* hadde vært så artig å være med, men vil ikke ødelegge min egen glede enn så lenge (kan risikere å knøvle ned sakens faktum vedr. Sofus for godt ;-)). MEN, jeg skal være banemannskap på lørdagen og DET gleder jeg meg til! Så skal jeg sitte og se på dere, der dere løper som noen gale for å holde tritt med pelsen, hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Misunne* hadde vært så artig å være med, men vil ikke ødelegge min egen glede enn så lenge (kan risikere å knøvle ned sakens faktum vedr. Sofus for godt ;-)). MEN, jeg skal være banemannskap på lørdagen og DET gleder jeg meg til! Så skal jeg sitte og se på dere, der dere løper som noen gale for å holde tritt med pelsen, hihi...

Da tror jeg at jeg har klart å plassere deg vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg at jeg har klart å plassere deg vet du :)

Hihi, jeg har allerede plassert deg :P Var ikke så vanskelig siden jeg ble avstandsforelsket i gutten din lenge før jeg visste hvem du var! Aiko gutten er jo sååååå herlig!

Joda, jeg er hun super stressa indivdet som hele tiden maser på deg vedr. kastrering, veterinærer, på telefonen vedr. agility trening og sist, men ikke minst uoffen igår på klubben ;-)

For ikke å snakke om alle stuntene jeg gjør i andre enden av tauet til Sofus når han forsøker å ta seg en liten "tur" rundt på banen (auuuu), hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg har allerede plassert deg :) Var ikke så vanskelig siden jeg ble avstandsforelsket i gutten din lenge før jeg visste hvem du var! Aiko gutten er jo sååååå herlig!

Joda, jeg er hun super stressa indivdet som hele tiden maser på deg vedr. kastrering, veterinærer, på telefonen vedr. agility trening og sist, men ikke minst uoffen igår på klubben ;-)

For ikke å snakke om alle stuntene jeg gjør i andre enden av tauet til Sofus når han forsøker å ta seg en liten "tur" rundt på banen (auuuu), hehe...

Ok, da er du iallefall 100% plassert! :P

Gjør ingenting at du "maser"! Synes bare det er koselig jeg og jeg svarer så godt jeg kan :P

Aiko, herlig? Det har jeg aldri hørt før :rolleyes: ! En jeg kjenner har funnet ut at hun skal kidnappe han og farge han lilla sånn at jeg ikke kjenner ham igjen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da er du iallefall 100% plassert! :wub:

Gjør ingenting at du "maser"! Synes bare det er koselig jeg og jeg svarer så godt jeg kan :)

Aiko, herlig? Det har jeg aldri hørt før :rolleyes: ! En jeg kjenner har funnet ut at hun skal kidnappe han og farge han lilla sånn at jeg ikke kjenner ham igjen :P

Hmmm, høres ikke ut som du bør være for bekymret for ham. Du vet, skulle han forsvinner, så er det jo tross alt bare å etterlyse en lilla hund! Gjetter at politiet skulle finne ham raskt da :P

Men det skal i alle fall bli super kjekt neste helg! Kan knapt vente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, høres ikke ut som du bør være for bekymret for ham. Du vet, skulle han forsvinner, så er det jo tross alt bare å etterlyse en lilla hund! Gjetter at politiet skulle finne ham raskt da :icon_redface:

Men det skal i alle fall bli super kjekt neste helg! Kan knapt vente!

En lilla hund med et stå øre og et hengeøre skal ikke være så veldig vanskelig å kjenne igjen vil jeg tro :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...