Gå til innhold
Hundesonen.no

Agilitystevner i Bergen


Gronnis

Recommended Posts

Så på NKK's terminliste for agility og så noe jeg ble ganske forvirret av:

image3321np.png

Henger disse stevnene sammen? Hva skal dette egentlig bety? Og på bergen agilityklubb sin side står det at de skal ha stevne i Nordnæsdalen samme dato (24-25 juni)??? Skjønner ingenting jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et trippelstevne og det skal være i Nordnesdalen. Retrieverklubben og Askøy hundeklubb skal ha stevne lørdag 24/6 og Bergen Agilityklubb skal ha stevne søndag 25/6 (NKK status (heter det det?)).

Håper du ble litt klokere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et trippelstevne og det skal være i Nordnesdalen. Retrieverklubben og Askøy hundeklubb skal ha stevne lørdag 24/6 og Bergen Agilityklubb skal ha stevne søndag 25/6 (NKK status (heter det det?)).

Håper du ble litt klokere :)

Har de flytta det til nordnesdalen altså?

Sist så var det jo på Nesstun(gammle travparken der) for det vet jeg for da var meg og Jostein banemannskap,ser ikke vekk i fra at vi blir spurt i år også, men da skal jeg ha med kamera så jeg får tatt noe bilder også ;) (hvis vi skal være med altså).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flyttet til Nordnesdalen for de var for seint ute med søknad om banen på Nesttun så den er opptatt, men ettersom jeg har forstått, er vi tilbake på Nesttun neste år da søknaden allerede er levert inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flyttet til Nordnesdalen for de var for seint ute med søknad om banen på Nesttun så den er opptatt, men ettersom jeg har forstått, er vi tilbake på Nesttun neste år da søknaden allerede er levert inn.

jaja, vi får vell det til i nordnesdalen også skal jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hele stevnet forgår på Bergen Agilityklubb sin bane begge dager? Og bare der?

Det er et trippelstevne og det skal være i Nordnesdalen. Retrieverklubben og Askøy hundeklubb skal ha stevne lørdag 24/6 og Bergen Agilityklubb skal ha stevne søndag 25/6 (NKK status (heter det det?)).

Håper du ble litt klokere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Misunne* hadde vært så artig å være med, men vil ikke ødelegge min egen glede enn så lenge (kan risikere å knøvle ned sakens faktum vedr. Sofus for godt ;-)). MEN, jeg skal være banemannskap på lørdagen og DET gleder jeg meg til! Så skal jeg sitte og se på dere, der dere løper som noen gale for å holde tritt med pelsen, hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Misunne* hadde vært så artig å være med, men vil ikke ødelegge min egen glede enn så lenge (kan risikere å knøvle ned sakens faktum vedr. Sofus for godt ;-)). MEN, jeg skal være banemannskap på lørdagen og DET gleder jeg meg til! Så skal jeg sitte og se på dere, der dere løper som noen gale for å holde tritt med pelsen, hihi...

Da tror jeg at jeg har klart å plassere deg vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg at jeg har klart å plassere deg vet du :)

Hihi, jeg har allerede plassert deg :P Var ikke så vanskelig siden jeg ble avstandsforelsket i gutten din lenge før jeg visste hvem du var! Aiko gutten er jo sååååå herlig!

Joda, jeg er hun super stressa indivdet som hele tiden maser på deg vedr. kastrering, veterinærer, på telefonen vedr. agility trening og sist, men ikke minst uoffen igår på klubben ;-)

For ikke å snakke om alle stuntene jeg gjør i andre enden av tauet til Sofus når han forsøker å ta seg en liten "tur" rundt på banen (auuuu), hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg har allerede plassert deg :) Var ikke så vanskelig siden jeg ble avstandsforelsket i gutten din lenge før jeg visste hvem du var! Aiko gutten er jo sååååå herlig!

Joda, jeg er hun super stressa indivdet som hele tiden maser på deg vedr. kastrering, veterinærer, på telefonen vedr. agility trening og sist, men ikke minst uoffen igår på klubben ;-)

For ikke å snakke om alle stuntene jeg gjør i andre enden av tauet til Sofus når han forsøker å ta seg en liten "tur" rundt på banen (auuuu), hehe...

Ok, da er du iallefall 100% plassert! :P

Gjør ingenting at du "maser"! Synes bare det er koselig jeg og jeg svarer så godt jeg kan :P

Aiko, herlig? Det har jeg aldri hørt før :rolleyes: ! En jeg kjenner har funnet ut at hun skal kidnappe han og farge han lilla sånn at jeg ikke kjenner ham igjen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da er du iallefall 100% plassert! :wub:

Gjør ingenting at du "maser"! Synes bare det er koselig jeg og jeg svarer så godt jeg kan :)

Aiko, herlig? Det har jeg aldri hørt før :rolleyes: ! En jeg kjenner har funnet ut at hun skal kidnappe han og farge han lilla sånn at jeg ikke kjenner ham igjen :P

Hmmm, høres ikke ut som du bør være for bekymret for ham. Du vet, skulle han forsvinner, så er det jo tross alt bare å etterlyse en lilla hund! Gjetter at politiet skulle finne ham raskt da :P

Men det skal i alle fall bli super kjekt neste helg! Kan knapt vente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, høres ikke ut som du bør være for bekymret for ham. Du vet, skulle han forsvinner, så er det jo tross alt bare å etterlyse en lilla hund! Gjetter at politiet skulle finne ham raskt da :icon_redface:

Men det skal i alle fall bli super kjekt neste helg! Kan knapt vente!

En lilla hund med et stå øre og et hengeøre skal ikke være så veldig vanskelig å kjenne igjen vil jeg tro :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...