Djervekvinnen Skrevet 11. Juni 2006 Rapporter Skrevet 11. Juni 2006 Idag var det flysportens dag, og vi dro for å kikke. Det var masse mennekser der, masse unger og folk overalt!. Fly som suste rett over hodene våre, modellfly, F 16, flygeleker, helikoptre, det var beltevogner som durte forbi ja det var masse styr. Men Hera var veldig selvsikker. Så jeg ble veldig fornøyd! hun var veldig flink! Så hadde de oppvisning med millitæhundene. I Bodø er det stajon for tjenestehunder og de gav oss en demo. Spennende. Så jeg ville bare dele litt med dere: Sea King har en demo rett ovenfor oss med redning Er det fugler? Nei det er fallskjemhoppere! En drøss av dem. Enda flere enn på bildet. Litt close up: Jeg og Hera. Måtte stå bak gjerdet, så litt dumt å ta bilder, men men. Her angriper hunden Bjeffer faretruende, og venter på å slå til. Fornøyd med byttet sitt.
Mud Skrevet 11. Juni 2006 Rapporter Skrevet 11. Juni 2006 Oi! Så spennende! Slikt er dødsfestlig (og lærerikt) å se på
Djervekvinnen Skrevet 11. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2006 Ja det var utrolig spennende. å se millitærvoffsene jobbe var moro. Hadde vært arti å kunne lært mer om slikt Tror også Hera ble litt fasinert av de macho hundene bak gjerdet
Betty Skrevet 11. Juni 2006 Rapporter Skrevet 11. Juni 2006 Så det er der du har vært mens jeg har hatt nesa i psykologibøkene. Jeg var utrolig nok ikke klar over at alt dette skulle skje idag, selv om du sikkert sa det igår . Men det var sikkert utrolig spennende å se på
Djervekvinnen Skrevet 12. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juni 2006 Jeg vet ikke hva hundene het, desverre. Har du vært der i millitæret?
Basse Skrevet 12. Juni 2006 Rapporter Skrevet 12. Juni 2006 Slikt er morro å se på! Tenker ikke på å reise på slikt egentlig, men det er jo gøy, så kanskje jeg burde tenke på det om/når det er i området!
Svedge Skrevet 12. Juni 2006 Rapporter Skrevet 12. Juni 2006 Jeg var på Ørland Hoved Flystasjon som hunderøkter, der hadde de en svart schäfer som het Eros, men han var vrang, dominant og rampete, så ingen ville ha ham. Mulig han ble flytta til Bodø etter at jeg dimma..
Rambo Skrevet 12. Juni 2006 Rapporter Skrevet 12. Juni 2006 Jeg hadde tenkt meg dit, men valge å ta Rambo til agility banen i stedet Flotte bilder.
Susa Skrevet 12. Juni 2006 Rapporter Skrevet 12. Juni 2006 åå, ser så gøy ut å trene de hundene! Gøy å se bilder
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar