Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn

Guest Vicky

Recommended Posts

Guest Vicky
Skrevet

Hei! Nå må jeg finne på navn til tispa jeg får :) Har noen noen forslag til meg? Hun er en ekte tricolour tispe.

Håper noen har noen forslag! :(

Skrevet

Vet du hva stamtavlenavnet vil lyde da? (Om ikke du har hele, så kanskje du har deler av det?)

Er det noen spesielle betydninger du kanskje er på utkikk etter?

Her er noen navn da ;)

- Sofie

- Emilie

- Lilly

- Jane

- Laika

- Tora

- Mita

- Mira

- Dina

- Fiona

- Lucy

- Jewel

- Bella

- Nala

- Lady

Skrevet

-joya - spansk for juvel (kanskje vanskelig å uttale)

-chica - spansk for liten

-bello/bonito - spansk for vakker/skjønn

-lucky

-Fanny

-abbey/abbie

-tasha

-Candy :wub:

-Papina

-Penny

Noen forslag :P

Men skulle gjerne vist om du vil ha noe som betyr noe? Evt noe annet kennelnavn. Et tema på navnet? osv osv... Kom med noen ønsker evt... :P

Guest Vicky
Skrevet

Korte navn er kjempefint! :P Gjerne noe med litt futt i. Også må det passe til en Papillon :) Tusen takk igjen for forslag ;)

Skrevet

Korte navn er kjempefint! :) Gjerne noe med litt futt i. Også må det passe til en Papillon :P Tusen takk igjen for forslag :P

Hehe, der sa du det sjøl: "Futti" er jo et navn med futt i... :P

Ellers er jo "Spinn" et kult navn.. :P

Guest Vicky
Skrevet

Har kommet frem til at hun kanskje skal hete Kelly. Hva syns dere andre om navnet? Spytt ut :D

Kelly betyr forresten Warrior/Defender.

Skrevet

-chica - spansk for liten

Nei Chica betyr jente på spansk :huh: Pequena (med en NJ lyd på N'en) betyr liten jente.

-bello/bonito - spansk for vakker/skjønn

Er det en jente så må hun hete Bella eller Bonita for det er hunkjønn. Bello og bonito er til hanner/gutter *pirke pirke* ;)

Skrevet

Nei Chica betyr jente på spansk :huh: Pequena (med en NJ lyd på N'en) betyr liten jente.

Trodde det betydde både liten og jente, jeg.

Skrevet

Tjaa, oppdretteren min har tre papilon tisper, og de synes jeg har veldig fine navn: Phoebe, Cheyenne og Sindi:) Ellers liker jeg Reeba, (synes dette passer best til Aussie da det er dette aussien til oppdretteren min heter) Leah, Nova og Tine.

Skrevet

jeg også, for sto så på et sted jeg sjekka på spansk :huh: så da har det nok dobbel betydning..

Skrevet

jeg har ALDRI hørt at noen har brukt chica som betydning "liten" i spania..Iallefall ikke de tre årene jeg bodde der :P Da må det i såfall være et dialekt ord.

Det går ikke an å si "Esta muy chica" (hun er veldig liten)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...