Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skal du og hunden(e) i sommer?


MarieR

Recommended Posts

I helgen reiser Buster å Tore ned til Inderøya, og da blir det nok mange turer i skog og mark. jeg drar nedover dit etter Saltenutstillingen. Og så skal han få være med til nkk i Trondheim. Er spent på hvordan han takler det, han har bare vært med å sett på småe utstillinger før. Rundt 10 juli drar vi opp hit og skal stort sett gjøre fint lite. Blir et par turer opp til vannet, og på et par strender, og litt trening i agility. Men for det meste skal vi slappe av med mange lange turer i skogen, og vi skal bade mye (hvis det blir greit vær selvsagt :D ).

Jeg og Buster Kjører til Trøndelag i Morgen.

Da blir det mange turer i den TRØNDERSKE naturen, hvor det er både tre og vindstille... :o

Håper på pent vær, så kan jeg gå ned til sjøen og Fiske Torsk&Sei.. :)

så nkk Tr.h. når elisabeth kommer etter nedover og mere turer...

ca10. Juli kjører vi oppover igjen ja, da har Tore & Elisabet så mye internett & sonen abstinenser, og buster så mye Hera abstinenser at vi bare må hjem til Bodø og Internettet vårt.... ;)

Hva skal dere gjøre på verdens navle B) ?

Navle.? hvor.? Den forblåse tuppen forbi nordland inn i troms og til bake på en øy i nordland, langt der ute...? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Utstilling, hundeleir, laaange turer i skog og mark, bade, sykkelturer, kløvturer, lage vår egen harde treningsleir og sløve iskyggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navle.? hvor.? Den forblåse tuppen forbi nordland inn i troms og til bake på en øy i nordland, langt der ute...? :)

Nå må du bare passe deg litt h050.gif

Det finnes ikke noe flottere plass enn Andøy, å selvsagt er det verdens navle, å at du i det hele tatt får det til å si noe annet sier ganske mye om deg :D

(ingen mobber Andøya/Andenes ustraffet nei e073.gif )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Sloughimonsteret skal en tur til Ålesund-området og besøke foreldrene hans, så blir det tur til sørlandet for å besøke foreldrene mine. Har ikke planlagt andre utstillinger enn Bjerke, så vi får se hva ellers vi finner på. Noen turer her i Oslomarka blir det nok også, og helt sikkert noen turer ut på øyene i Oslofjorden. Vi vil jo helst også ha med oss så mange lure coursing-treninger som mulig, men det spørs om vi får skyss. :-)

Jeg vil ha lappen! Jeg vil ha bil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser til Hellas første uka i Juli... johoo

Tini skal kose seg hjemme med mamma, pappa og mico...

Resten av sommeren skal jeg vel trolig jobbe..

jobbe en del på viking da.. så er med Tini hele dagen selv om jeg jobber..

litt kjedelig da.. har noen helger fri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, gleder meg noe forferdelig til sommerferien :(

Chica og jeg skal gå masse turer med venninnen min og hunden hennes. Vi skal nok trene litt sammen også, på agilitybanen. Og dra i parker, til Aker Brygge og på stranda. Blir kos det :)

Ellers skal vi nok trene litt utstilling og litt hverdagslydighet.. Og vi skal vel på en utstilling i løpet av sommerferien også..

Vi skal også på en hytte ved sjøen.. Da skal hun få være med i en båt for første gang.. Det blir spennende! :P

Når jeg drar til Paris, skal hun få bo hos besteforeldrene mine.. Det blir jo også en liten prøvelse(første gang uten noen i familien).

Og i slutten av ferien, skal vi på NKKU`s hundeleir ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm, vi skal øve voldsomt på ro trening og kontakt ;-) Så har vi en uke hvor vi reiser til Hemsedal med Retrieverklubben! Det gleder jeg meg myyyye til. Det eneste kjipe var at agility kurset var oppbooket, så da ble det lydighet på oss istedenfor. Ikke det at det er noen dum ide, men Sofus er mer fokusert på ag enn lydighet, for å si det mildt, hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og bea skal bare være hjemme i sommer.skal gå i skogen om dagen. hadde tenkt å ha hun med på noen teltturer også. banana

hadde lyst å la bea få prøve seg på å svømme i sommer. har nylig flytta hit jeg bor nå men vi finner vel noe vann, får leite litt i skogen.kanskje jeg får kjøpt et kart, da blir det vel lettere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på Norsk SnowBoxers Klubb årlige treff, og det er kjempeartig å treffe andre med SnowBoxere :P I tillegg skal vi passe min mors SnowBoxer i 3 uker, og det blir jo kjekt for Box :) Og så skal vi nok besøke min mor og de på hytta på Gol, der er det så nydelig turterreng. Får bare satse på flott vær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...