Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilde av deg og hunden din på tur

Symra&Pippin

Recommended Posts

Siden vi hadde kræsj og alle bildene våre forsvant, er dette det eneste jeg

har av meg og Alex. Det er ca 1 år gammelt. Det var hans første og siste

utstilling. Ikke bry dere om den sære grimasen min. :) Jeg er jo

midt i "stååååå"-kommando og konsentrasjon må vite. :D

frist.jpg

HVorfor vil dere ikke stille mer han var jo aldeles NYDELIG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorab01: Øret på den siden som ikke vises henger ned (og han kan ta det og vifte med). Er ikke god nok for utstillings-krèmen med et sånt øre. Han er kongen vår, spesielt på grunn av det øret! Takk for kompliment. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde fra en av våre første turer...

pia2.jpg

Og her er fra valpekurs...

pia.jpg

Og her er et etter-tur-bilde av Pia og Diva

vr06037.jpg

legger til dette også, fra dalmatinertreff på Kløfta (valpene overfalt mannen min)

tonyogvalpene.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder av meg og bisken på tur er en mangelvare, men her kommer da noen.

Først to bilder av Timon og meg tatt for 3 år siden. Timon døde jo dessverre for 6 dager siden, men har lyst til ta dem med likevel :wub:

104_0484a.jpg

104_0487a.jpg

og så et stygt :P bilde av valpen og meg, tatt for 1 og 1/2 uke siden...

126_2608a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Veldig mange fine bilder her :wub:

Tar med noen jeg, så dere får se :P

Jeg prøver og kjøre ski( Litt flinkere enn Anette da:P)

DSC00403.jpg

Kontroll? I langline? Ehh..

resized__5206748.jpg

Går på stien

resized_P5206721.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...