Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig sommer!


Guest Vicky

Recommended Posts

Her er planene ganske så løse, hovedsaklig jobbe hele ferien, trenger penger til studiene begynner igjen. MEN, en ting er sikkert. Jeg har fått hytte på Hemsedal med retrieverklubben, så der skal vi være en uke. Håper bare datteren min synes det er stas, for da planlegger jeg å gjøre en "tradisjon" ut av det.

Er kjempespent på hvordan det hele blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg sol og varme. Aner ikke hvordan Tussie kommer til å takle varm sommer.

Ellers skal jeg jobbe så mye jeg kan. Håper å kunne ta en langhelg på hytta eller noe. Skal på nkk bjerke, spesialen til OES klubben, kanskje til moss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Når kommer valpen :) ??

Er ikke sikker, men tror det blir i begynnelsen av Juli om jeg ikke tar helt feil :P Skal se henne for første gang imorra, og jeg klarer omtrent ikke å sitte stille!! :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sommer håper eg det blir mange fisketurer og spesielt fiske i lakse elver etter stor laksen. :)

Roadtrips med venner hadde vært kult men lite trolig siden "alle" endelig har gått andre veier og lever sitt eget liv. :P

til Bergen på biltreff og banekjøring,
På eikås eller?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bli brun, gå ned hm...6 kilo??

Skal bo på øya(en hvilken som helst øy ut i skjærgården på nøtterøy for de som lurte på hva øya betyr!),

være med venner, trene med Kite,

trene meg selv, bade mye og prøve å få meg jobb!

Noe jeg har glemt da? <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sommer håper eg det blir mange fisketurer og spesielt fiske i lakse elver etter stor laksen. :)

Roadtrips med venner hadde vært kult men lite trolig siden "alle" endelig har gått andre veier og lever sitt eget liv. ;)

På eikås eller?

du får skaffe deg nye beskjentskap som ikke har egne liv :(:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To av hundene skal plasseres i feriehejm hos en venninne, to skal være med. Og turen starter i Bø Sommerland, så er det Gråtassgårdens teater, så blir det dyreparken, ferie hos besteforeldre, saltvannsakvariet i Risør og så hjem. Ikke så hundevennlig ferie, men samboeren vil ha med seg sin store, og den lille passer ikke hos venninna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...