Gå til innhold
Hundesonen.no

Takker for alle tips!

ida

Recommended Posts

Fikk bare lyst til å takke alle som har hjulpet oss gjennom disse månedene med usikkerhet og innimellom stor frustrasjon! Charlotte, Marianne, Loke, Molly og mange mange fler som har hatt innlegg på mine tråder, eller andre tråder som jeg har brukt som rettesnorer i vår hverdag! TUSEN TAKK! ;)

Nå har jeg vel etter hvert en ganske normalisert hund og det er bare deilig! Selvfølgelig blir dere ikke kvitt oss, for det vil alltid dukke opp noe jeg lurer på og veien blir jo til mens vi går! Men så langt har Lundgvist og Hundesonen jammen hjulpet oss veldig mye! Hurra for dere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bare lyst til å takke alle som har hjulpet oss gjennom disse månedene med usikkerhet og innimellom stor frustrasjon! Charlotte, Marianne, Loke, Molly og mange mange fler som har hatt innlegg på mine tråder, eller andre tråder som jeg har brukt som rettesnorer i vår hverdag! TUSEN TAKK! :P

Nå har jeg vel etter hvert en ganske normalisert hund og det er bare deilig! Selvfølgelig blir dere ikke kvitt oss, for det vil alltid dukke opp noe jeg lurer på og veien blir jo til mens vi går! Men så langt har Lundgvist og Hundesonen jammen hjulpet oss veldig mye! Hurra for dere! :P

:P:P

Tuuuuusen takk. Så hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :P

Men det er jo så morro å se hvor mye bedre alt går med dere :P Det er ikke alle som får det til uansett hvor mye vilje som måtte være der, men du har tydligvis både evnen og viljen..Ære være deg for det !! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...