Gå til innhold
Hundesonen.no

Meg & mine


Montheo

Recommended Posts

Heisann. Eg heter Monja, er fra Kvinnherad, men er bosatt på Nedstrand i Tysvær kommune :P

Eg har to hunder- Maiko på 8 år. Han er blanding av Gordon Setter og Schæfer/collie. En kjempe herlig hund som mann kan dra med på alt! Eg har gått endel agility,lydighet og blodspor med han, men har aldri konkurrert. Vi elsker snørekjøring å saccokjøring ôgså :P

Så har eg en Theo, en Grand Danois på 11 mndr (blir 1år den 20.Juni). Hans fulle navn er Danes of Broen's Breeze Victory, og er fra kennel Danes of Broen på Sem i Tønsberg.

Han har eg trent litt lydighet med, i tillegg til at eg stiller han ut. til nå har han BIM, og sist utstilling (i Haugesund) fikk vi 1JK,1JKK,HP og 3VK :P så matmor er litt stolt over gutten sin!

Ellers så driver eg med hest, og jobber som avløyser. Har tidligere jobbet litt i dyrebutikk før eg flyttet vekk på skule. Går på Tveit vidaregåande skule (http://www.tveit.vgs.no). Eg er ferdig med Agronom om noen uker, så skal eg ta studiekompetanse, og anleggsgartnar tenkte eg :P

Dette var meg å mine :P

Bilde113.jpg

Theo

IMG_3448.jpg

Maiko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :P Såg linken på hjemmesiden din Marthe,så eg tenkte eg kunne legge meg til! Kjekt med sånne sider! :P Har aldri sett den før faktisk!

Skjold er ikkje så langt vekke nei :P stiligt! sikkert endel her inne som ikkje er så alt for langt unna? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :P Såg linken på hjemmesiden din Marthe,så eg tenkte eg kunne legge meg til! Kjekt med sånne sider! :P Har aldri sett den før faktisk!

Skjold er ikkje så langt vekke nei :P stiligt! sikkert endel her inne som ikkje er så alt for langt unna? :P

Så kjekt da :P Tenkte jeg skulle ta meg en tur inn til tveit å trene med dere en dag :rolleyes: Får se om jeg får lov, og om det passer en dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og velkommen, flotte hunder du har :P