Gå til innhold
Hundesonen.no

God helg alle sammen! :-D

Yakine

Recommended Posts

Jeg er kjempeglad - fikk fem på matte muntlig og 5,15 i snitt på vitnemålet mitt (uten skriftlig eksamen - gymkarakteren skulle ikke ha teltes :P ) - nå skal jeg ikke gjøre annet enn å sløve de neste tre ukene. Og så blir det sommerferie, og tid for enda mer sløving.

Så håper jeg det kan slutte å regne, så jeg kan ligge på Marinen eller noe og slappe av i morgen formiddag med vennene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempeglad - fikk fem på matte muntlig og 5,15 i snitt på vitnemålet mitt (uten skriftlig eksamen - gymkarakteren skulle ikke ha teltes :P ) - nå skal jeg ikke gjøre annet enn å sløve de neste tre ukene. Og så blir det sommerferie, og tid for enda mer sløving.

Så håper jeg det kan slutte å regne, så jeg kan ligge på Marinen eller noe og slappe av i morgen formiddag med vennene mine.

Gratulerer så kjempe mye da sikkert en herlig opplevelse å få så bra karkaterer da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg alle sammen. :P

Min helg går til å lese psykologi og pedagogikk. :P

Ja det gjør det til flere, og i tillegg så leser jeg til vitenskap og samfunn eksamen. Utrolig morsom helg i vente ja :P . Gleder meg til å bli ferdig i alle fall :P

God helg folkens c045.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør det til flere, og i tillegg så leser jeg til vitenskap og samfunn eksamen. Utrolig morsom helg i vente ja :P . Gleder meg til å bli ferdig i alle fall :P

God helg folkens c045.gif

Ja, fler som gleder seg til man er ferdig ja. :P

Om en uke så er jeg ferdig da, og det skal bli så godt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...