Gå til innhold
Hundesonen.no

Forferdelig

HHC

Recommended Posts

Ja, jeg også syntes det så ut som en sau, siden den var såpass "feit"..

Og, ÆÆH! Det bildet av tau i trærne minner om skogen ovenfor meg der jeg går tur =/

Når tør ikke jeg gå der på en stund.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du ser på beina så ser det ikke ut som labber...

Men nå står det jo at "hunden" er borte... (kanskje noen fra NOAH som innså at di tok grovt feil og fjernet den :icon_redface:) neida, fra spøk til alvor...

Håper hvertfall dyrene har blitt drept på en helt annen måte... og ikke blitt hengt som det ser ut som..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også syntes det så ut som en sau, siden den var såpass "feit"..

Kanskje hunden blir oppblåst i magen når den blir kvelt? Ikke vet jeg.. Men uansett så er det jo tragisk uansett hvilket dyr det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det ser ut som dyret har klover...Jeg slet først fært med å skjønne åssen hunderase det var, men lignet ikke på noe jeg vet om hvertfall..Men burde jo ikke være noe problem å finne ut om det er en saueller hund, er jo bare å se på tennene f.eks.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ser det fremdeles ut som klauver. Jeg heller til enten gris eller sau.

Men - nå er jo kadaveret fjernet, så da får vi vel aldri vite det.... for det burde være en kurant sak å finne ut av det. Enten ved å se på tennene, føttene eller anatomien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt grusomt at noen kan gjøre slikt!

er jo ikke umulig at det er en hund da.. ser jo sånn ut i ansiktet! og dette liket hadde jo begynt å råtne, og da ser de selvfølgelig ikke normale ut! er ikke uvanlig at dyr blåser seg opp etter at de er døde! er ikke helt sikker på hvorfor, men sånn er det ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...