Gå til innhold
Hundesonen.no

Maridalen 10-11 juni

vikan

Recommended Posts

10 og 11. juni...? trodde det bare var den 10 jeg... men, men ;)

Skal kanskje dit å se på, så hvis noen ser en svart labbis(som gjør alt for oppmerksomhet), og en eier som prøver å få han til å ti still - så er det bare å komme bort å ta en prat ;);)

Vet noen når det begynner der? klokkeslett?

(kommer kanskje ikke ut enda, men det er fint om noen tar seg bryet å skrive når det begynner her... :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 og 11. juni...? trodde det bare var den 10 jeg... men, men ;)

Skal kanskje dit å se på, så hvis noen ser en svart labbis(som gjør alt for oppmerksomhet), og en eier som prøver å få han til å ti still - så er det bare å komme bort å ta en prat ;);)

Vet noen når det begynner der? klokkeslett?

(kommer kanskje ikke ut enda, men det er fint om noen tar seg bryet å skrive når det begynner her... :P )

Det skal jeg gjøre er alltid like koselig og møtte nye hunde inntreserte:)

Hvis du ser en jente med en nydlig tricolor Border Collie hann så er det meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne vært der <_< Er jo hundeklubben "min" som arrangerere og greier..men "desverre" er det andre helg i klikkertrenerutdanningen til helgen og jeg bør ikke misse en dag til :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var knallvær denne helga, og vi tok oss en tur på lørdag.

Tok ikke så veldig mange bilder :wub: men legger ut noen :P

Noen er også blitt tatt av Tine (med simba og nana)...

Jeg og Rex trente litt da.

i69041394_79688_3.jpg

i64012079_95242_3.jpg

Tine og Nana i "stå under marsj"

i65853514_75152_3.jpg

Nå fri ved foten

i67271623_32660_3.jpg

Nana slapper av litt i varmen

i65853521_63360_3.jpg

Rex slapper av

i70340275_80835_3.jpg

Så trener tine litt med rex.

i69293950_97091_3.jpg

i72327486_4342_3.jpg

i69712938_17020_3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...