Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundevesker/Reisevesker


Recommended Posts

Noen som vet om noen bra reisevesker for hund? Helst ikke alt for stive i prisen... Har en fra zoosupply nå, det er en sånn billigutgave. Den er grei nok, men synes den er litt merkelig. Det er sånn mykt tak som hele tiden detter sammen, og da blir det jo mindre plass til henne inni der. Synes de har mange fine på petshopgirls, men de er så dyre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Samme problem som deg lilleariel.. Jeg blir nødt til å fly endel (pappa bor i trondheim) med min kommende lille hund, og tenkte da selvsagt å kjøpe flygodkjent veske til den.. Men så himla dyre på petshopgirls! Så forslag mottas med takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i rusen over ventende 1.valp så smalt jeg tilog betalte nesten 1600 kr for flygodkjent bag på pet shop girls.. huff.. var tungt å betale regninger den mnd ja:) hehe.. skal ikke være greit! men er veldig glad for at jeg invisterte i den nå da.. skal hente to valper i stavanger med den og bruker den til bur i bilen til speedy:) og seng når vi er på besøk hos folk!!! Beste kjøpet jeg har gjort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problem som deg lilleariel.. Jeg blir nødt til å fly endel (pappa bor i trondheim) med min kommende lille hund, og tenkte da selvsagt å kjøpe flygodkjent veske til den.. Men så himla dyre på petshopgirls! Så forslag mottas med takk:)

hehe :D samme her, bare at pappa bor i oslo, og jeg flyr fra trondheim :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i rusen over ventende 1.valp så smalt jeg tilog betalte nesten 1600 kr for flygodkjent bag på pet shop girls.. huff.. var tungt å betale regninger den mnd ja:) hehe.. skal ikke være greit! men er veldig glad for at jeg invisterte i den nå da.. skal hente to valper i stavanger med den og bruker den til bur i bilen til speedy:) og seng når vi er på besøk hos folk!!! Beste kjøpet jeg har gjort:)

Jeg er litt usikker på om de baggene blir for små når LiLi blir voksen... Men de er jo veldig stilige da :D Hvordan er det egentlig med lufting på dem? De ser kanskje litt tette ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte også på det om de kanskje ble for små.. Så greit, da kan vi kanskje møtes i Oslo eller trondheim eller etellerannet (ta fly sammen en gang du skal ned og jeg opp, eller omvendt?) sammen med papillonene våre? hehe, så søtt:p Hadde vært gøy iallefall.. Møttes i oslo en dag (skal du nedover i sommer?).. Vel, hvis du har lyst. Jeg kjenner iallefall ikke mange med miniatyrhunder, så jeg hadde syntes det hadde vært veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte også på det om de kanskje ble for små.. Så greit, da kan vi kanskje møtes i Oslo eller trondheim eller etellerannet (ta fly sammen en gang du skal ned og jeg opp, eller omvendt?) sammen med papillonene våre? hehe, så søtt:p Hadde vært gøy iallefall.. Møttes i oslo en dag (skal du nedover i sommer?).. Vel, hvis du har lyst. Jeg kjenner iallefall ikke mange med miniatyrhunder, så jeg hadde syntes det hadde vært veldig bra!

Hvor bor du da? Weeee, hadde jo vært kjempegøy! :D Jeg kjenner heller ikke mange med miniatyrhunder, dessverre! Skal dit i sommer ja! Skal på begge utstillingene i Vormsund, både 17 og 18 juni, og 16 og 17 juli. I juni kommer jeg ikke til å være i oslo, da bare kjører vi ned. Men i juli, rundt den utstillingen, da skal jeg være hos pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Asker, like ved Oslo.. jeg får jo valpen på 14-19 juli utstillingen, men skal være i Asker hele Juli, så lett å møtes:) Ellers så bor pappa på Ranheim på veien fra Trondheim til Værnes.. Liksom:p Du er 17, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner forresten med at jeg kommer på dne første også.. Kanskje sammen med Gordon setteren Frøya:) Hun har iallefall godt av å se hunder som kan oppføre seg pent, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

haha... men hun er så tung.... hun veier cirka 17 kilo, så jeg har lite lyst til å bære henne. Gjorde det når hun var liten da... Hadde henne med i bag når jeg var på skoletur.. hun orket ikke bestandig å gå hele veien :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.orionhundesenter.com/Hundeutstyr.htm

"Portable Pet Home er kompakte og har lav vekt. Kan brukes både inne og ute. Laget av vannavvisende solid polyester

med solid PVC bunn og har gjennomsiktig dør av netting og justerbar ventilasjon i alle fire sider. Veldig enkel å sette opp.

Inkludert: Bæreveske, barduner/plugger for utendørsbruk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.orionhundesenter.com/Hundeutstyr.htm

"Portable Pet Home er kompakte og har lav vekt. Kan brukes både inne og ute. Laget av vannavvisende solid polyester

med solid PVC bunn og har gjennomsiktig dør av netting og justerbar ventilasjon i alle fire sider. Veldig enkel å sette opp.

Inkludert: Bæreveske, barduner/plugger for utendørsbruk"

Jeg tror det er en bæreveske for å ha portable pet home'n i :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Hei! Jeg har verdens snilleste hund på 1,5 år. En labrador. Jeg har hatt veldig lite problemer med henne og hun er en veldig omgjengelig hund. Hun har derimot det siste halve året begynt å av og til knurre når folk kommer for nærme henne når hun slapper av. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg mistenker at dette skjer når hun er sliten og overstimulert. Skjønner at hun selvfølgelig skal få lov til å ligge i fred når hun er sliten, men dette er ikke alltid like lett i praksis når hun knurrer selv når vi går forbi flere meter ved siden av henne. Hun legger seg også gjerne der folk er som under spisebordet, og kan knurre om en person går fra bordet og så kommer tilbake for å sette seg. Forsøkt å få henne til å legge seg andre plasser, men da kommer hun tilbake ikke lenge etterpå. Dette kan også skje på utsiden når hun ligger en plass (er uten bånd) og folk kommer forbi flere meter ved siden av. Hun har aldri glefset men knurrer og kan av og til gi et bjeff. Selv om personen som går forbi ikke går direkte mot henne, men bare forbi. Dette skjer som sagt ikke ofte, men ønsker gjerne tips til hva som er best å gjøre slik at man kan få en god løsning før det evt blir verre. Hun er ellers veldig glad i folk, og liker best å være helt oppi folk. Hun har ikke noe fast plass hun legger seg (som hun vokter f.eks) men det kan være hvor som helst. Noen som har noen tips, og tanker om at det kan være som jeg tenker at hun er sliten og at hun knurrer for å forsikre seg om at hun blir værende i fred? Visst jeg roper på henne og får henne bort fra der hun ligger knurrer hun ikke lengre, og oppleves som glad. 
    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...