Gå til innhold
Hundesonen.no

hva gjør du med hunden når du skal være borte en dag?


janne&kenny

Recommended Posts

hva gjør du om du må reise bort en dag?

har alle noen som kan passe hunden?

er det andre enn foreldre/slekt som passer hunden når du er borte?

skal på fyrfestivalen i mårå... skal vere borte hele dagen!

har en hund jeg låner, som jeg kanskje skal overta! han er ikke så kjent, men skal være hos typen min hele dagen! de kjenner ikke hverandre så godt... er litt engstlig.

are lurer på hva dere gjør med hunden...?

kanskje det er noen som får naboen til å lufte hunden? elller hvordan gjør dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fibi er alene hele dagen, mens vi er på jobb/skole. Ane og jeg hjelper hverandre hvis vi skal være borte uforsvarlig lenge. Solo og Fibi er alltid sammen med en av oss hvis den andre skal noe. (Som regel er det Ane som skal noe. Hun er ung, jeg er gammel!) Passer det ikke for Ane å passe Fibi, hvis jeg er bedt bort, eller noe, så sier jeg nei takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva gjør du om du må reise bort en dag?

Spørs hvor mange timer jeg er borte, men hun er hjemme her inntil 6timer, 6timer++ så er hun hos mormor som elsker å passe hun.

har alle noen som kan passe hunden?

er det andre enn foreldre/slekt som passer hunden når du er borte?

Nei ingen andre en familien min får passe Chicka, er sær der.

skal på fyrfestivalen i mårå... skal vere borte hele dagen!

har en hund jeg låner, som jeg kanskje skal overta! han er ikke så kjent, men skal være hos typen min hele dagen! de kjenner ikke hverandre så godt... er litt engstlig.

Jeg ville latt den være sammen med typen din, flott sjanse til å bli kjent stille og rolig.

are lurer på hva dere gjør med hunden...?

kanskje det er noen som får naboen til å lufte hunden? elller hvordan gjør dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen få utvalgte i familien som kan/får passe. Dersom de ikke kan så må enten sambo eller jeg være hjemme eller være kortere borte, eventuelt takke nei.

Vi klarte nå å komme oss på 10 dagers hundefri ferie, så hittil har vi stort sett fått gjort det vi vil.

(Vi er velsignet med fantastisk familie)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma og pappa er hundemennesker, så de passer dyra om jeg skal noe. Jeg studerer, så de timene jeg er på skolen må de klare seg, jeg sliter nok mer med samvittigheten for en 8 timers skoledag enn de sliter med å være alene. Reiser sjelden bort, og gjør jeg det har jeg dem som regel med, ellers bruker jeg hele turen på å tenke timg som "tenk som hundene hadde likt å løpe løs her" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi ikke har muligheter til å ta hundene med så bare spør vi lillebroren til Jostein om han kan lufte hundene, og hvis ikke han kan så spør vi om Faren hans kan ta dem ut og lufte litt i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis foreldre som forguder hunden min. De henter han som regel når jeg er på jobb og tar han hjem til seg i et par timer midt på dagen. Så om jeg må bort er det ikke noe problem. Jeg og mannen min skal til utlandet i 3 uker i sommer og da skal ha bo hjemme hos dem. Ville helst ha dratt på ferie med hunden min, men vi er blant annet invitert i bryllup i utlandet så da blir han hjemme hos "bestemor og bestefar" som de kaller seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så har noen Gizmo eller så er han med oss. Men når vi er på skole og jobb så er han alene da noe han takler veldig fint siden han er vant til å være alene når vi er på jobb og skole!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...