LiLi Skrevet 24. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2005 Nå fikk jeg til sånn at adressen vises, men ikke f. eks. "Ask sin side". Hehe.. Du skriver inn f.eks. 'Ask sin side', så markerer du det, og trykker på sett inn link. weeee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 24. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2005 TAKK christina! da vet vi det å..det jeg gjorde nå netopp var og kopiere side logoene til gefs. hundesonen og canis og limte inn på linke siden. enkelt og stilig og mye mer spennende enn vanlige url linker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anca Skrevet 24. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2005 Får fremdeles ikke linktasten til å funke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 25. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2005 Får fremdeles ikke linktasten til å funke... Merkelig.. Den funker her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 25. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2005 TAKK christina! da vet vi det å..det jeg gjorde nå netopp var og kopiere side logoene til gefs. hundesonen og canis og limte inn på linke siden. enkelt og stilig og mye mer spennende enn vanlige url linker :)/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar